leon-cupra
Forumguru
Belde vandaag met mijn vader en vroeg nog eens hoe het was met de Ioniq5. Zei: “moest iemand mij de prijs betalen dat ik ervoor betaald heeft, doet ik de Ioniq5 onmiddellijk weg” … uhhh?? What happened??
blijkbaar barslechte ervaring met de dealer. Onlangs was mijn broer nog eens weesten gaan kijken naar de wagen. Zag plots op de rand van de “motor”kap een stukje lak eraf. Niemand gezien bij de aflevering, mijn vader in die paar weken ook niet. Aangezien mijn vader amper met de wagen gereden heeft, moet het wel van voor de aflevering geweest zijn. Naar de dealer hiervoor. Ze weigerde elke medewerking.” Kon niet anders zijn dat het gebeurd was na de aflevering” (mijn vader heeft amper 300km gereden), was hun reactie. Natuurlijk ben je als klant altijd afhankelijk van de goodwill van de dealer, maar als je een wagen aftikt van 55.000€ mag je wel iets verwachten … niet dus. Hadden al serieus zitten wrijven met verschillende producten over de lak wat de lak er ook niet mooier op maakte en uiteindelijk was het “wordt herspuiten”. Na veel discussies ging Hyundai voor 50% van de kosten tussen komen maar mijn vader had al lang geen vertrouwen meer in hun kunnen.
Dag voor heel dit debacle had mijn vader een enquête gekregen van Hyundai over de aflevering van de wagen. Mijn vader had niet hele goede cijfers gegeven. Aflevering was absoluut niet zoals het hoort (kabel vergeten, stickers vergeten te verwijderen , lijmresten op de wagen …). Nu een medewerker had de uitslag blijkbaar ondertussen ontvangen en is al briesend naar mijn vader gegaan in de showroom. Dat laag cijfer was onbeleefd , schandalig en volledig onterecht volgens de medewerker. Mijn vader het lage cijfer gemotiveerd. De medewerker nog kwader.
Die medewerker heeft letterlijk gezegd tegen mijn vader “zoek maar een andere dealer. Hier moet je niet meer komen”.
bezoekje was ook omwille de naplaatsing van een trekhaak. Ze wilde mijn vader ook niet meer uitleggen hoe je de haak demonteert en op de koop toe hebben ze nog de verkeerde stekker gemonteerd.
Mijn vader had ook nog op dat moment een afspraak voor de uitleg van de wagen … hebben ze ook niet meer willen doen
mijn vader heeft al veel wagens gekocht en al veel problemen gehad met dealer maar dit heeft hij nog nooit meegemaakt. Als de correcte stekker gemonteerd is van de trekhaak , gaat hij eens een hartig woordje praten met Hyundai België. Die gasten lachen niet met dergelijke verhalen. Mijn nonkel die een paar dagen ervoor zijn Ioniq5 was gaan ophalen was ook niet echt tevreden van de dealer. Ook heel veel puntjes die niet correct waren en slechte opvolging ervan


g
blijkbaar barslechte ervaring met de dealer. Onlangs was mijn broer nog eens weesten gaan kijken naar de wagen. Zag plots op de rand van de “motor”kap een stukje lak eraf. Niemand gezien bij de aflevering, mijn vader in die paar weken ook niet. Aangezien mijn vader amper met de wagen gereden heeft, moet het wel van voor de aflevering geweest zijn. Naar de dealer hiervoor. Ze weigerde elke medewerking.” Kon niet anders zijn dat het gebeurd was na de aflevering” (mijn vader heeft amper 300km gereden), was hun reactie. Natuurlijk ben je als klant altijd afhankelijk van de goodwill van de dealer, maar als je een wagen aftikt van 55.000€ mag je wel iets verwachten … niet dus. Hadden al serieus zitten wrijven met verschillende producten over de lak wat de lak er ook niet mooier op maakte en uiteindelijk was het “wordt herspuiten”. Na veel discussies ging Hyundai voor 50% van de kosten tussen komen maar mijn vader had al lang geen vertrouwen meer in hun kunnen.
Dag voor heel dit debacle had mijn vader een enquête gekregen van Hyundai over de aflevering van de wagen. Mijn vader had niet hele goede cijfers gegeven. Aflevering was absoluut niet zoals het hoort (kabel vergeten, stickers vergeten te verwijderen , lijmresten op de wagen …). Nu een medewerker had de uitslag blijkbaar ondertussen ontvangen en is al briesend naar mijn vader gegaan in de showroom. Dat laag cijfer was onbeleefd , schandalig en volledig onterecht volgens de medewerker. Mijn vader het lage cijfer gemotiveerd. De medewerker nog kwader.
Die medewerker heeft letterlijk gezegd tegen mijn vader “zoek maar een andere dealer. Hier moet je niet meer komen”.
bezoekje was ook omwille de naplaatsing van een trekhaak. Ze wilde mijn vader ook niet meer uitleggen hoe je de haak demonteert en op de koop toe hebben ze nog de verkeerde stekker gemonteerd.
Mijn vader had ook nog op dat moment een afspraak voor de uitleg van de wagen … hebben ze ook niet meer willen doen

mijn vader heeft al veel wagens gekocht en al veel problemen gehad met dealer maar dit heeft hij nog nooit meegemaakt. Als de correcte stekker gemonteerd is van de trekhaak , gaat hij eens een hartig woordje praten met Hyundai België. Die gasten lachen niet met dergelijke verhalen. Mijn nonkel die een paar dagen ervoor zijn Ioniq5 was gaan ophalen was ook niet echt tevreden van de dealer. Ook heel veel puntjes die niet correct waren en slechte opvolging ervan



g