Karoq velgen

064harry

Forumguru
Effe nog over die spacers. De garagehouder had langere wielbouten nodig ivm met mijn spacers achter. Vond ik wel een beetje vreemd want die blijven gewoon zitten en het wiel wordt op de spacer gemonteerd. Bij mijn BBS velgen zitten conische bouten die langer zijn dan de VAG bouten. Heb ik dus 10 langere bol-conische bouten gefikst. Gisteren toen ik mijn waggie weer kwam ophalen zaten de gewone originele OEM bouten er in. Dus langere wielbouten zijn niet nodig. Maandag mag ik ze weer terugbrengen. Daar kan ik dan weer mooi die VW wielbout covers voor halen.
 

Beauri

Forumguru
Ja hé… nu alleen nog effe een paar naafdoppen vinden en die VW wielbout covers.

Om het hele zwarte een heel klein beetje te breken..... lijkt mij een wiebout-cover in de kleur van de auto net die subtiele punt op de i ...... alleen bijna onmogelijk om ze te vinden in die kleur of tint die heel dicht bij de lakkleur van je auto komt. Heb zelf ook de juiste tint niet kunnen vinden, al zit het redelijk in de buurt.

Zeg eens eerlijk..... wat is er nu overgebleven van het comfort? Je hebt nu nog lagere banden en dat zal denk ik niet meehelpen of valt het allemaal wel mee?

Zag dat je banden een opvallende velgrandbescherming hebben, heeft zo zijn voordelen, maar het valt met de plaatjes wel op dat ze de velg zelf een beetje in de schaduw zetten. Het belangrijkste is dat je velgen mooi blijven, heb zelf ook een vreselijke angst met parkeren om ze niet te beschadigen, heb zelf zo goed als geen velgrandbescherming.

Al met al ziet het geheel er na de ontchroombehandeling met deze zwarte wielen helemaal af uit, complimenten:thumbsup:
 

064harry

Forumguru
Nope ... zwart gaat het worden. De dopjes in de kleur van de auto heb ik al bij de wintervelgen. Original Skoda.
Voor wat betreft die rand aan de banden. daar ben ik zelf ook niet zo'n fan van. Dus mijn volgende set worden weer Vredestein Ultrac Satin banden

En van het comfort ... daar ben ik nog niet achter. Ze zitten er pas sinds gister onder..
 

EdK

Forumguru
gloss black naafdoppen maat 66/56

Bovenstaande tekst in google zetten en er komt aardig wat bovenwater.
En als het er nog niet tussen zit dan misschien iemand zoeken met 3D printer die wat kan maken en dan gloss black spuiten ?
 

064harry

Forumguru
Ja … heb ik gedaan natuurlijk. Hoop hits. Maar toch klopt het allemaal niet. Of Carbon of maat 56/60 of met merk erop.
Maar het komt goed. Ik zal best niet de eerste zijn
 

064harry

Forumguru
De wielboutcovers zitten erop. Gloss Black.
De naafdoppen heb ik besteld bij Naafdoppenshop.nl
Daarin komen zwart glimmende stickers (60mm)
Als het goed is komt het morgen binnen.
Fotootjes volgen of course.
 

BelKodi

Senior Member
Mijn Suzuka velgen zijn intussen ook geleverd maar uiteraard passen de naafdoppen glossy Black van Skoda ook niet bij mij :(
Welke maat heb jij nu besteld en is de juiste?
 

BelKodi

Senior Member
Knap resultaat zo! Zal dezelfde bestellen want vind geen enkel alternatief.
Ja idd, in 20 duim met Hankook 255/40/20 banden.
 

JeSko

Forumguru
Hier velgen tweedehands en schroefset tweedehands ( nooit gemonteerd ) , nieuw zouden ze samen zo'n 2000-2500 euro kosten, nu 800 excl. Montage, met tweedehands is niks mis als je goed uitkijkt ;)
 
Bovenaan Onderaan