Karoq velgen

064harry

Donateur
Damn ... die passen dus niet.
Maat moet 66/56 zijn en ze zijn 56/52 oid.

Dus ik heb geen naafdoppen.

Ik zit er aan te denken om originele VW doppen te kopen en die laten spuiten.
 

BelKodi

Senior Member
Das ellendig en vreemd. De VW wielen hebben dus een grotere centercap nodig? 67mm tegenover 57mm van Skoda?
 

JeSko

Forumguru
Ah wist niet dat je ze zwart wou, dan word alles om te donker en eentonig, maar als dat is wat je mooi vind, dan hebben dynamische naafkappen geen nut idd.
 

064harry

Donateur
Ik wil wel .... maar voorlopig lukt me dat nog niet

ik kan geen gloss black naafdoppen vinden in de maat 66/56
 

064harry

Donateur
De bandjes zijn binnen.
Morgen worden ze erop gedraaid.
Ik hoop dat ik ze morgen kan laten zien.

Naafdoppen worden waarschijnlijk de originele van VW. Bij navraag waren die nog goedkoper dan bij Velgenaccessoires.nl
Ze worden nog wel zwart gespoten.
 
Laatst bewerkt:

064harry

Donateur
Man, man man… zijn de wielbouten te kort!
Vandaag op zoek geweest naar een paar nieuwe. Mijn reguliere bandenboer had er geen. VW dealer had er ook geen. Maar de beheerder van het magazijn had wel de gouden tip waar ik ze kon krijgen. Ben er meteen wat gaan halen. Ook hebben we samen gekeken naar een setje naafdoppen. Die VW naafdoppen hebben een beetje reliëf. Dus als ik ze zou laten spuiten zie je nog steeds dat VW logo. Dus nu nog effe zoeken naar een paar naafdoppen.
Dus ik hoop op morgen want in heb niet al te veel tijd.
 

JeSko

Forumguru
Vet @064harry ! Tof dat je er ook geen Skoda naafkappen op vlamt, t'zijn VW velgen dus VW kapjes erop, :rockon:

Die dopjes vind je op Ali, heb ik ze ook besteld, blijven goed zitten!

€ 2,00 20%OFF | Auto Styling Auto Tyre Wheel Hub Covers 20Pcs Wielmoeren Covers 17Mm Moer Caps Moer Caps Stofdicht exterieur Decoratie Beschermen
https://a.aliexpress.com/_mKk7KjM

PS: niks zo lekker als het gevoel van pas nieuwe slofjes onder je rit te hebbe steken :D:D:D
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Ieder zo z’n smaak maar ik vindt compleet zwarte velgen altijd een hoog plastic-dip gehalte hebben, sorry…

Liever 2 kleuren in dat geval, dan heb je ook niet van die “zwarte gaten” onder je wagen!

upload_2021-10-8_18-0-18.jpeg

Gaat het trouwens nog aanlopen bij inveren achter? Ze staan wel aardig breed!
 
Laatst bewerkt:

064harry

Donateur
Dat komt door de 20mm spacers.
Ze zijn net zo breed als de andere wielen.
Alleen de ET waarde is van 45 naar 47 gegaan.
 
Bovenaan Onderaan