Skoda Superb 2.8 V6

Edwinz

Forumguru
Soms uit verveling kijk ik wel wat op marktplaats.

Deze superb is al weg, maar stel ik zou een echte liefhebber voor mijn auto kunnen vinden die goed ervoor wilt betalen en ik kan een Superb station vinden en daarbij wat afdingen.. is dan wel een 1.8 TSI blok..:
Vraagprijs was €5350,-...

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...si-comfort-business-line.html?previousPage=lr

$_85.JPG


160 PK maar na tuning 210 PK. (heb nu 193 icm V6).

Wel meer ruimte voor de vakanties..:tegek:
 

Edwinz

Forumguru
Haha zo erg is het hier gelukkig niet.

Hmz.. alles is natuurlijk op te lossen:pieker::laugh:
Maargoed, dan ook iemand vinden die flinke duiten neerlegt omdat diegene zo graag de 2.8 zou willen hebben.:maakmegek:

Nu een aantal dagen vrij, dus waarschijnlijk wat minder op marktplaats (wel grappig, ziet vaak auto's binnen korte tijd weer opnieuw aangeboden worden:D)
 

Edwinz

Forumguru
Haha zuigers via ali dat gaat me nou net iets te ver:deuk: krijg ik straks plastic zuigers opgestuurd...

Eerst maar eens zien of er ooit eens iemand de auto graag zou willen. Dan kan ik het altijd overwegen om er 1 te zoeken zonder olieproblemen.

Vergeleken de 2 superbs 2.8 heb ik wel een extra indicatielampje op mn dashboard, 1 van de 2 heeft maar stuurbediening.

En heb net definitier door dat mijn interieurfan blijft draaien met zon op de auto. Zodra de zon wat verdwijnt blaast de fan zacht en als de zon vol op op de auto schijnt hoor je de fan hard blazen. Toch ook wel een leuk iets:D
 

JeSko

Forumguru
Bied je S1 hier aan Edwin? Proberen zeker waard, zijn nog wel wat liefhebbers te vinden hier lijkt me.
 

Edwinz

Forumguru
Haha nouuu... dan moet er wel een heeel serieus bod komen hoor.

Net ook weer een 140km gereden (en straks nog meer). Het blijft genieten om ermee rond te rijden. Rustig op de cruisecontrol een gemiddelde van 1 op 12.5 en wanneer nodig het gaspedaal iets naar beneden om rap in te kunnen halen:D.


Enige minpunt wat voor mij zou kunnen zijn is dat de vakantie misschien wat krap wordt:
Koelbox (waar ik bij wil kunnen).
Gasfles
Verwarming
Dekens
Kleding
Badkamerspul
Speeltoed
Etc
Etc
 

JeSko

Forumguru
Niet geschoten is altijd... ;)

Ja dat word krap, in een S2 krijg je dat wel kwijt, en nog wat extra ook als het moet :D
 

Edwinz

Forumguru
Wilde je toevallig ruilen?:)

:pardon:haha, maar met een goede portemonnee is alles te koop toch:D
Maar dat soort zaken mogen volgens mij alleen privé gepost worden.

Wel weer net een nieuw APK'tje opgekomen dus kan weer even voort:angel:
 

Edwinz

Forumguru
P.s.
Iets extra's als in
1 kind op verhoging, 1 kind in cosi, 1 kind zonder verhoging en 1 poes in kooitje?:maakmegek:
 

Bakkertje

Forumguru
Sja die koelbox is wel een redelijke showstopper voor een sedan ....
De rest past ook wel in een sedan, al dan niet met eventueel een dakkofer...

De Superb twindoor zou overigens ook kunnen, dan kun je ook prima bij een koelbox.
(en eigenlijk vind ik die ook (in de jusite kleur) mooier dan een station..)
 

JeSko

Forumguru
Haha nee mijne blijft hopelijk nog heeeeel lang bij me :D en klopt je mag iets aanbieden in de bazaar hier maar het sjacheren ( onderhandelen ) moet via pb :jaja:

Ps: moet lukken :D volgepakt hebben wij vaak 3 volwassenen mee, 2 kindjes in kinderzitjes ( nog volwaardige zitjes, dus echte stoelen ), 2 grote reiskoffers, luiertassen, nog wat spullen, en dan heb ik nog een halve koffer over, je kan je amper voorstellen hoe gigantisch zo'n S2 is qua kofferruimte, en ook qua beenruimte voorin en achterin.
 

Edwinz

Forumguru
Sja die koelbox is wel een redelijke showstopper voor een sedan ....
De rest past ook wel in een sedan, al dan niet met eventueel een dakkofer...

De Superb twindoor zou overigens ook kunnen, dan kun je ook prima bij een koelbox.
(en eigenlijk vind ik die ook (in de jusite kleur) mooier dan een station..)

Ben bang dat het ook een dakkoffer wordt. Maar het was ook de planning (voor de zwangerschap) om m'n campingplaats verder in orde te maken.. dan zou ik een aanhangertje meenemen..
Nog maar even zien wat het allemaal gaat worden:laugh: (die nieuwe regeling voor papa's komt wel mooi uit, eind juni uitgerekend hehe).
 

Edwinz

Forumguru
Haha nee mijne blijft hopelijk nog heeeeel lang bij me :D en klopt je mag iets aanbieden in de bazaar hier maar het sjacheren ( onderhandelen ) moet via pb :jaja:

Ps: moet lukken :D volgepakt hebben wij vaak 3 volwassenen mee, 2 kindjes in kinderzitjes ( nog volwaardige zitjes, dus echte stoelen ), 2 grote reiskoffers, luiertassen, nog wat spullen, en dan heb ik nog een halve koffer over, je kan je amper voorstellen hoe gigantisch zo'n S2 is qua kofferruimte, en ook qua beenruimte voorin en achterin.

Das nou jammer, vond het wel een mooie deal..

Maak me maar jaloers met die ruimte...
Heb jij ook zoveel beenruimte achter?
 

s-line

Forumguru
Jullie doen nog redelijk zuinig met spullen mee nemen op vakantie....
Er is hier iemand op het forum de werkelijk zijn complete inboedel mee neemt op vakantie ( en gewoon in Nederland) hij had al een grote auto ( kodiaq) maar er moest zelfs nog een verlaagde huifkar achter.....:banghead::maakmegek:
 

JeSko

Forumguru
Jazeker, je kan meer dan royaal zitten.

Stoel ingesteld op iemand van 1.78, maar zelfs ingesteld op iemand van 2meter zit je nog zat royaal, ken er van plus 2 meter op het forum hier die in een Sup nog comfortabel achter zichzelf kunnen plaats nemen.

20201108_135736_copy_2016x1512.jpg
 
Bovenaan Onderaan