Ford Fiesta ST (2020)

CharlesTucker

Forumguru
Tja precies of vrouwen geen dure hobby's hebben ... kleding, handtassen, schoenen, de kapper, verwendagjes , kinderen, ... :pardon:
Telescopen, mounts, CCD camera's :)
(maar ze doet ook niet moeilijk als ik iets wil, en voor de auto hebben we aan apart spaarpotje, wat bijgevuld wordt uit de reiskostenvergoeding van m'n werkgever)
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Mijn vrouw klaagt niet, ze heeft een vent die geen geld uitgeeft aan Café, bier, Roken, sport, fietsen of andere zaken, t'is bij mij enkel en alleen de auto en dan nog altijd op een streng budget, wil er wel wat aan geven maar ook niet de hele spaarboek bij wijze van spreken. Iets moet een mens hebben in het leven.
 

CharlesTucker

Forumguru
Maar terug on topic, zeker een leuke auto Chris, veel plezier ermee. Wat die dashboards betreft, ik moet zeggen dat ik ze er op foto's altijd erg onaantrekkelijk uit vind zien, chaotisch, beetje goedkoop. Maar als ik dan in het echt kijk, bv in de Fiesta van 'n vader kijk (en dat is een standaard modelletje, niks extra's op of aan, en al 12 jaar oud, hij rijdt niet zo veel meer, en heeft dat ook nooit gedaan), dan vind ik dat zeker niet verkeerd.
 

Kanerr

Forumguru
Hyundai is heel goed bezig en als ik het geld had voor een hot hatch was het ook een rode i30n geworden. Supergaaf vind ik!!
 

Rosinfield

† In Memoriam
@sitechris
Las op het Polo forum dat je een vergelijkend onderzoek gaat uitvoeren met iemand met een getunede Polo GTI. Heel interessant, ben erg benieuwd.
 

sitechris

Donateur
Leuk filmpje van de mannen van Pistonhead over de Yaris GR en Fiesta ST. Fiesta ST is een edition en die heeft een iets stugger (handmatig verstelbaar) onderstel dan de mijne (nog stugger kun je beter zeggen) maar verder zelfde specs (motor, sper, remmen etc). Ik krijg wel eens vragen of de nieuwe Yaris GR ook wat voor mij is, maar als ik dit filmpje bekijk dan is de Yaris toch de minder leuke auto om te rijden op de B-wegen.

 

TB404

Actief lid
Hiervoor heb ik een Focus en daarvoor een Fiesta gereden (uit 2009) en het rijdt echt heel leuk. Ik moet zeggen dat ik de vorige Fiesta er wat sportiever uit vindt zien dan deze laatste facelift. Een beetje te veilig wat mij betreft en dan vooral de achterkant.

Het Dashboard was ik na die 2 autos ook wel op uitgekeken. Daar kan vast iets meer mee gedaan worden.
Echter je Cruise Control op je stuur is gewoon de beste plek! Daar wint Ford het wat mij betreft.

De Fiesta ST is gewoon om te smullen qua rijplezier!!

Het is dat mijn Fiesta op 2 plekken olie lekte en er voor 2k aan geknutseld moest worden om te repareren. Voeg daar aan toe dat het een 3 deurs was met een 6 maanden oude baby in een maxi cosi en het was dus tijd om die auto in te ruilen voor de Focus.

Gefeliciteerd met je coole ST!
 
Bovenaan Onderaan