Ford Fiesta ST (2020)

Blondegod

Actief lid
Mooie ST!
Staat ook op mijn lijst voor auto "erbij" alhoewel dat vast nooit gaat gebeuren.
De opvolger mag er trouwens ook zijn, veel plezier toegewenst!
 

leon-cupra

Forumguru
Denk dat Chris gezinsgewijs nergens naar moet zien. Dan koop je gewoon waar je zin in hebt. “Probleem” is dat de perfecte wagen niet bestaat. ( Ultra) sportief, praktisch , comfortabel , bochtenkoning, … dat allemaal samen bestaat niet. Is het steeds compromissen maken. Maar als je te veel overhelt naar de ene kant, mis je de andere kant. Had dit ook met de MX5. Enorm plezante wagen maar op de duur mis je het comfort. Koop je een comfort-wagen (in mijn geval de C cabrio), ga je terug dat sportieve missen, … en zo blijf je maar bezig. :D
Dus binnen een jaar rijdt Chris terug een dikke hothatch ;)
 

sitechris

Donateur
Ja eens, perfecte auto bestaat inderdaad niet. Maar er komen best veel auto's komen op hun gebied wel in de buurt hoor. BMW 3-serie is wel een auto die niet alleen het comfortkunstje kan. Dat maakt de auto veel interessanter dan bv C-klasse of A4. Dat zijn uitstekende auto's op de snelweg, maar in de Eifel mis je toch net even iets.
 

marco_b

Forumguru
Zit ook te kijken voor een vervangende auto voor mijn vrouw. Die heeft nu 9 jaar een Fiesta Titanium X en bevalt haar prima. Auto van mijn werk kan ik in april afscheid van nemen of overnemen. Is een interessante optie. Maar voor vergelijkbare prijs is zo’n ST ook een erg leuke 2e auto. En vind Magnetic grey (in tegenstelling tot Chris) fantastische kleur.

maar een de komende periode de markt in de gaten houden. Panoramadakje moet er wel opzitten.

thnx voor de input, review leest erg lekker weg.

veel plezier met de BMW
 
Bovenaan Onderaan