Ford Fiesta ST (2020)

sitechris

Donateur
Weet eigenlijk niet of het non-resonated is. Dat geven ze bij Milltek niet aan. Het is of deze of gewoon de full-monty inc OPF verwijderen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, 3 cilinders klinken sowieso stock al een beetje sportief. Kan dus best dat het een resonated versie is. Bij 4 cilinders merk je dan weinig verschil. Gelukkig heb ik geen OPF, want met OPF zit je wel vast aan de resonated versie, begreep ik
 

leon-cupra

Forumguru
Geluid is idd mooi. Krijg je er reacties op van omstaanders?
Met de M deze week weer iemand op het midden van de baan omdat ik 50-60 aan het rijden was op een 50-baan. Kleppen stonden wel open :pardon:
Maar een mooi geluid is zo verslavend. Tegenwoordig staat bij mij de radio op het minimum , schuifdak open en raampjes tikje open om de uitlaat te horen brullen:D
 

leon-cupra

Forumguru
Kan je dan niet beter voor een 320i + stage 1 gaan? Allebei de blokken zijn toch 4cilinders. :arghh:

Hier kriebelt het nog niet maar ook al aan het oriënteren … wel de eerste keer dat ik niet 100% weet wat de volgende moet zijn :D
 

leon-cupra

Forumguru
Garantie begrijpbaar uiteraard.

Tuning kost geld … uiteraard, maar een 330i kost meer dan een 320i. Hoe verhouden de maandelijkse kosten zich in NL? Zit daar een groot verschil op? Gewoon uit interesse hoor. Ga niet iemands rekening maken ;)
 
Bovenaan Onderaan