Ford Fiesta ST (2020)

nakharry

Forumguru
Dat klopt wel inderdaad.

Interieur van de nieuwe Focus was voor ons ook een "no go" , maar het blijft uiteraard een kwestie van smaak.
 

Okki

Donateur
Ach ja.... en die mooie dashborden blijken weer een ramp in de bediening tegenwoordig.

Maar ben het er wel mee eens, binnenkant is net zo belangrijk als de buitenkant (voor mij dan)
 

nakharry

Forumguru
Die verhalen hoor ik inderdaad bij de nieuwe Golf en de I3 en I4.

Over de Amundsen ben ik persoonlijk zeer te spreken.

Als de dame van de "Voice Control"nu ook nog eens dr snavel houdt :maakmegek:
 

philippe bakker

Forumguru
De meesten hier kiezen een auto ook als langdurig werkpaard. Iets waar ze zo lang mogelijk mee willen rijden en perfect past in hun ( familie) noden, Chris daarentegen kiest een auto als kortstondige beleving. En wanneer er een nieuwe beleving op zijn weg komt gaat hij daar direct ook op in. Chris kan dus gemakkelijk eens een risico nemen puur voor de fun.
 

leon-cupra

Forumguru
Chris kan dus gemakkelijk eens een risico nemen puur voor de fun.
Dat lijkt mij een zeer gemakkelijke uitspraak.
Als je als de opleg van de laatste 3 wagens zou optellen ... dan is de fun zeer snel gedaan.
Het is een bepaalde ingesteldheid maar een redelijk dure (ondervind ik zelf ook :nono:)
 

philippe bakker

Forumguru
Dat telt ook natuurlijk. Chris heeft duidelijk goede financiën anders kon hij dat niet. Maar er zijn er genoeg die dat ook kunnen betalen maar dan rijden in een saaie tdi omdat ze geen auto passie hebben zoals chris
 

leon-cupra

Forumguru
@EdK waarom zou ik jaloers moeten zijn?

@Desperado , heb ik ook niet gezegd dat hij dat niet mag doen. Is gewoon een vaststelling uit eigen ervaring dat het een zeer dure hobby is op die manier. Meer niet.
 

nakharry

Forumguru
Ook in Belgie afkorting van Lamborghini neem ik aan..?

Mijn Lambo is dan namelijk vorige week al uitgebreid voorgesteld incl. stoeprandschade.
 

dirkie996

Forumguru
Ik gok even dat het ook Chris zijn hobby is, en als hij nou veel geld aan die hobby wil uitgeven is dat toch zijn keuze?
Ik geef het uit aan Lego :D
Hobby's kosten dikwijls veel geld, en zijn zelden verantwoorde uitgaven. Moest ik al 't geld optellen dat ik al aan motorfietsen en hifi heb besteed, ....:sterretjes:.
Zolang de vrouw niet begint te klagen...:D. Alhoewel, ik zit momenteel met 't idee, dat bij m'n laatste luidsprekers die ik heb aangekocht, er eigenlijk 'n kwalitatieve betere, en sterkere versterker zou bij passen ( Lees Rotel Michi P5 & S5 ). Maar ik denk dat dit wel eens 'n " brug te ver" zou zijn, voor haar. Tsja, mannen en hun hobby's, hé....
 

leon-cupra

Forumguru
Tja precies of vrouwen geen dure hobby's hebben ... kleding, handtassen, schoenen, de kapper, verwendagjes , kinderen, ... :pardon:
 
Bovenaan Onderaan