Skoda Octavia 4 vRS

QUOTE

Top. dank je. nog heel even wachten dus totdat we hem kunnen bestellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rebel

Senior Member
nu te configgen op Skoda.de

+41k voor een 2.0 TSi DSG berline met alcantara en 19"
Pfoe...
 

Speedhunter

Forumguru
De nieuwe is dus een flink pak duurder geworden. Of is dit een indruk?

Handbak optie zullen ze wel nog toevoegen zeker?
 

leon-cupra

Forumguru
De O3 FL was al een stuk duurder geworden, dus logisch dat de O4 nog duurder wordt. Een nieuw model is nog nooit goedkoper geworden :arghh:
 
echt lekker gaat die skoda.de site niet: als ik de octavia combi kies krijg ik:

Entschuldigen Sie, es ist etwas schief gelaufen.

Bitte konfigurieren Sie ein anderes Modell oder versuchen es zu einem späteren Zeitpunkt erneut.

Vielen Dank für Ihr Verständnis!


met internet explorer lijkt het wel goed te gaan maar daar krijg je verderop in de configurator
fouten..
 
Laatst bewerkt:

Rebel

Senior Member
First edition heeft navi columbus als toevoeging in het pakket en is maar verkrijgbaar in het rood of het zwart.
Andere kleuren ook hoor, je kan Uni en Metallic ook kiezen. Configurator staat standaard op Premium Metallic ingesteld, merk ik.
 

Spector

Forumguru
Rond de 48k Euro in Duitsland. Dat wordt stevig boven de 50k in Nederland. We gaan het meemaken. Die van mij was ook al boven de 50.
 

leon-cupra

Forumguru
Andere kleuren ook hoor, je kan Uni en Metallic ook kiezen. Configurator staat standaard op Premium Metallic ingesteld, merk ik.
Idd, net even geprobeerd en andere kleuren ook mogelijk. eergisteren gaf de configurator mij steeds een melding op andere kleuren dan die twee.
 

JeSko

Forumguru
Vrees ervoor Bram @Tuner111 , denk dat dit de minst sportieve RS tot zover word, en je moet er duidelijk al helemaal geen circuit prestaties van verwachten.
 

Tuner111

Forumguru
van de o3 rs standaard ook niet hoor.. met de nodige mods krijg je er al wat meer vorm in..

Maar om het dan nog een echt racewagen van te maken zijn er nog verder dingen nodig.. (binnen een jaar of 4 eens aan beginnen :D )
 
Bovenaan Onderaan