Octavia III RS

JeSko

Forumguru
@philippe bakker

Vind het wel een prachtig systeem, hoog wanneer je wilt, plat wanneer je wilt, alleen rijd het mega hard op standje hoog, dat weer wel. Jammer dat het evenveel kost als een tweedehands Citigo.
 

JeSko

Forumguru
@philippe bakker

Het is ook maar een showstand natuurlijk, ik snap het wel, maar ik snap ook dat anderen er geen graten in zien :D mijne kameraad zijne Civic is ook op Air, rijd machtig strak en op de lage stand geparkeerd maakt het de auto echt gemeen.
 

philippe bakker

Forumguru
Dat is het juist : gemeen. Ik zou nooit willen dat mijn auto er gemeen uitziet. Als ik zoiets zie rijden denk ik : eens kijken of de eigenaar een petje op heeft en ... check !
 

JeSko

Forumguru
@philippe bakker

Toch weer jammer dat generaliseren, heb dat hier al vaker tegengekomen, wat dat petjes type ook mag betekenen, het is een beetje onzinnig. Te snel rijden is dan ook "petjes" gedrag, en hoogstens asociaal, dat is toch datgene waar jullie op doelen met het "petjes" type?

PS: is geen aanval op U, is gewoon een vaststelling hier die ik maak. Mijn Nike petje zit trouwens als gegoten, maar ik vertoon nooit bizar gedrag in het verkeer, onder welke categorie val ik dan? :(
 

s-line

Forumguru
Er zijn er hier een hele boel die alles wat maar een beetje extreem wordt “petjes” gedrag noemen. Maar ik weet dat iemand die dat met zijn auto doet, zoveel geld in een auto steekt dat het “volk” wat hier “petje” genoemd word zeker niet kan betalen...
 

philippe bakker

Forumguru
Is maar een vaststelling he dat petje bij een te verlaagde auto. En het klopt elke keer. Ik trek daar verder geen conclusies uit. Juist een vaststelling
 

s-line

Forumguru
Ik zie ook zoveel mensen met een petje fietsen of varen... dus slaat totaal nergens op!
Misschien hebben zo ook nog we tatoo’s ook zo iets belachelijks..:tegek:
 

philippe bakker

Forumguru
Er zijn er hier een hele boel die alles wat maar een beetje extreem wordt “petjes” gedrag noemen. Maar ik weet dat iemand die dat met zijn auto doet, zoveel geld in een auto steekt dat het “volk” wat hier “petje” genoemd word zeker niet kan betalen...
Dikwijls wonen die nog thuis en kunnen ze dat juist wel betalen. 5 jaar verder als ze een eigen huisje kopen en kindjes hebben is er al minder budget over
 

leon-cupra

Forumguru
Er zijn er hier een hele boel die alles wat maar een beetje extreem wordt “petjes” gedrag noemen. Maar ik weet dat iemand die dat met zijn auto doet, zoveel geld in een auto steekt dat het “volk” wat hier “petje” genoemd word zeker niet kan betalen...
Ik denk dat je niet wilt weten hoe sommige "petjes" leven om toch maar een dikke bak te kunnen hebben.
De vrouw van mijn baas werkte vroeger op een sociaal woningverhuurbureau. Hadden zo ooit en geval, dikke BMW op de oprit van de sociale woning. Dikke lening op de bmw die netjes werd betaald en alle andere facturen werden gewoonweg niet betaald. Ze hebben dan samen gezeten met die mensen. Bekeken hun kosten en de mensen van het bureau stelden voor om toch maar die bmw weg te doen zodat de andere facturen betaald konden worden ... was een brug te ver, ze zijn kwaad weg gegaan en de facturen bleven onbetaald maar de bmw bleef op de oprit.

En zoals philippe ook zegt, veel die nog thuis wonen en niets moeten afdragen aan de ouders. Nichtje uit mijn vriendin haar familie heeft ook zo een vriendje. Jaar of 21. Heeft onlangs een Scirocco R gekocht voor in het weekend. Zijn Audi A3 heeft hij behouden "aja voor naar het werk te gaan é". Betaalt meer dan 3000euro om zijn Scirocco te verzekeren. Daarnaast al ettelijke 1000den euro aan veranderingen gedaan maar als je dan vraagt "en al plannen om samen te wonen", dan loopt hij plots zeer snel weg. Hij weet wel waarom :pardon:
 

JeSko

Forumguru
Draait het of keer het zoals je wilt, het is gewoon een stereotype, en niemand kan dat vaststellen, het is enkel wat je zelf wilt zien en dus ook gelooft.
 

dirkie996

Forumguru
Zulke stereotypen, zie ik dagelijks op m'n werk, hier. En de jammerlijke realiteit is, dat dit nogal eens klopt. Maar nooit geen vooroordelen, de feiten spreken meestal voor zich.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

JeSko

Forumguru
@dirkie996

Ik ken er een hoop die dat stereotype tegengaan, het is net als beweren dat alle buitenlanders slecht zijn, alle hooggeplaatste corrupt zijn, en alle Skoda rijders saai zijn.
 

dirkie996

Forumguru
QUOTE
Ik ben inderdaad meestal ‘n saaie Skoda RS rijder, anders zou ik teveel boetes moeten betalen:D.
Maar zoals ik al zei, nooit geen vooroordelen hebben. Altijd baseren op de feiten, zo werkt ‘t systeem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

philippe bakker

Forumguru
En tot nu toe elke keer ik zo een te verlaagde auto zie heeft de chauffeur een petje op . Elke keer. Wat voor iemand dat verder is daar oordeel ik niet over. Ik stel maar vast
 
Bovenaan Onderaan