Kaner - Skoda Fabia II 1.2TSI Elegance

kylimo

Senior Member
Thanks! Zitten tips tussen waar ik niet aan had gedacht. Het klinkt echt van het onderstel af te komen, maar dat kan ik ook testen door de bagage vol te gooien en kijken of ik dan nog steeds kraakjes heb. Maar zal inderdaad even kijken naar het een en ander, thanks!

Ik heb precies hetzelfde en dat is gekomen nadat de Eibach verlagingsveren er onder zijn gekomen. Moet ook nog een keer beter kijken (op de brug) om uit te zoeken of het een as is of de rubbers waar de veren in zitten.

Groeten Boy
 

Kanerr

Forumguru
Hey Boy,

heb veel verlaagde autos gereden en het klinkt echt als een toplagertje oid, stom geluid maar ben er inmiddels aan gewend na 8 jaar lage autos rijden :banghead:
 

Kanerr

Forumguru
UPDATE

Vandaag nieuwe achterbumper gemonteerd. Helaas met de pre facelift parkeersensoren gaten waardoor ik niet de juiste houders heb en ik deze nu moet bestellen helaasch...

maar het ging mij om de gat voor de afneembare trekhaak :jaja:
Heb nu een origineel klepje voor de trekhaak van skoda-parts.com en de bumper van ergens in Nistelrode.

nu nog de houders en dan ben ik tevreden.
 

Kanerr

Forumguru
UPDATE

Na de aankoop van mijn auto ben ik er achter gekomen dat de kmpu tellernaald zijn led stuk was wat knipperde en vooral uitging.

Zoals ik ben, moet dat natuurlijk aangepakt worden met een touch of 'moi'.

Groene led besteld en de soldeerbout van zolder gepakt. Uur later het volgende resultaat:
 

Kanerr

Forumguru
Danku :)

Ben ook bezig met het opknappen van een ander setje velgen..
Woensdagavond onder de auto plaatsen :D
 

Bijlagen

  • 8874c21f-52f5-4d1b-90a4-b89ab375c6b8.jpg
    8874c21f-52f5-4d1b-90a4-b89ab375c6b8.jpg
    65,1 KB · Weergaven: 52

Kanerr

Forumguru
Update

Ik heb zo een drie weken terug een opknap set BBS RT229 gekocht, best een zeldzame velg en anders dan de zoveelste CH of RS velg van BBS.
Waren wel echt in een opknapstaat. Ik heb vorige week de randen laten opknappen en heb erna de banden omheen gedraaid en opnieuw gebalanceerd. De harten ga ik ook nog een kleurtje geven, maar dat heeft minder haast omdat ik nog twijfel over de kleur..
 

Kanerr

Forumguru
ssDyVDq.jpg


4BUkuLz.jpg


ReiHsJf.jpg
 

rupert

Senior Member
UPDATE

Na de aankoop van mijn auto ben ik er achter gekomen dat de kmpu tellernaald zijn led stuk was wat knipperde en vooral uitging.

Zoals ik ben, moet dat natuurlijk aangepakt worden met een touch of 'moi'.

Groene led besteld en de soldeerbout van zolder gepakt. Uur later het volgende resultaat:


dat ziet er echt super uit
zou je dit ook met mijn tellerunit kunnen doen?
 

Kanerr

Forumguru
Dat is nu eens mooi zie! Echt strak! Je mag trots zijn op deze Fabia:dankje:

Nogmaals thanks maar we zijn er nog lang niet hahaha. Moet nog veel aan gebeuren. Door de velgen lijkt hij nu op een Scout uitvoering :mad: dus daar moet wat aan gebeuren. Koplampen en mistlampen moeten getint worden (liefst haal ik ze uit elkaar en maak ik ze van binnen donker a la monte carlo editie) en de achterramen wat meer tinten..
 

rupert

Senior Member
Zoetermeer is niet echt om de hoek, maar wellicht als de corona wat vertrokken is een keer een dag die kant op is wel iets om over na te denken. Die velgen staan de auto heel mooi, hele fijne kleurcombi.
 

JeSko

Forumguru
Bedoel je met Scout dat ie te hoog staat nu? Vind hem zelf mooi staan zo hoor :thumbsup:mijn koplampen heb ik laten tinten, maar gaat er binnenkort af wellicht, is in BE grote kans op afkeur spijtig genoeg, wilde het eerst zo proberen maar ben bang dat ik meteen mag terugdraaien. Getinte lampen staat echt schitterend, gaat ook op jouw Fabia netjes staan! Ik volg dit topic op de voet iig :)
 

Kanerr

Forumguru
Zoetermeer is niet echt om de hoek, maar wellicht als de corona wat vertrokken is een keer een dag die kant op is wel iets om over na te denken. Die velgen staan de auto heel mooi, hele fijne kleurcombi.

Je kan hem ook opsturen, solderen doe ik trouwens in Den Bosch :)
 
Bovenaan Onderaan