Deze update had ik nog aan jullie beloofd;
Vanochtend vroeg, heb ik de Karoq weer heerlijk uit kunnen laten op de Duitse autobahn. In Nederland kun je met Flitsmeister aan, rond 03:00 trouwens ook prima doorblazen hoor

Vorige week zijn er bij TVS nog wat individuele aanpassingen gedaan aan de tuning en nu rijdt de auto echt zoals ik me dat wenste.
Bij kickdown gaat hij terug van D7 naar D5 (ipv meteen naar D4) en hij rijdt prima naar zijn topsnelheid van 219 km/h op de teller en schakelt dan keurig op naar z'n D7 ipv dat hij in de D6 blijft hangen. Ook op rotondes reageert hij minder zenuwachtig en de auto laat zich nu soepel rijden als je dat wilt, maar ook gaat hij lekker los in de D stand. Voor de echte fun ga je naar de S stand en dan maakt hij flinke stappen. Overigens vertelde de DSG specialist bij TVS, die afgelopen vrijdag deze finetuning heeft uitgevoerd, dat je sowieso lekker in de S stand moet rijden met deze tuning. Ik ga dat voor mezelf eens uitproberen en zolang ik tax free die geweldige 102 fuel kan tanken bij de Aral, maken mij die paar extra liters niet zoveel uit
@Pendragon , heb jij dezelfde ervaring (behalve het autobahn deel dan...)?