Karoq van Supersjors naar TVS

hemi24

Forumguru
Daar loopt de 1.5 toch wel mee weg?
Ik heb een soortgelijke Fendt 470 Platin (1500kg) achter een Golf met 1.4 TSI met 150pk.
Of zit het probleem eerder in het schakelgedrag van de DSG?

kleine heino

Senior Member
De 1.5 loopt er wel mee weg idd maar ik vind het een beetje magertjes, iets meer koppel zou helpen denk ik. Het schakelgedrag is ook wel een dingetje, eerst geprobeerd te rijden in de S stand, later toch zelf gaan schakelen in de bergen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Pendragon

Donateur
In die tijd weet ik dat TVS vertelde dat ze de S stand daarvoor konden inregelen. Wat ze dan precies doen weet ik niet meer. Ik heb mijn toenmalige 1.5tsi ook laten tunen (tegelijk met de Stip) en was er super tevreden over. Mijn nieuwe kan niet helaas.

kleine heino

Senior Member
Ik ben me aan het verdiepen in chiptunen en heb het allemaal gelezen idd. Het viel mij wel op dat de Stip veel terug is geweest en ik vraag me af of het allemaal opgelost is? Ik dacht gelezen te hebben dat hij nog steeds niet helemaal tevreden was.

Laatst bewerkt door een moderator:

JeSko

Forumguru
Laatst gezien maart 2025, een poos maar niet zo lang dat je kan zeggen dat @De Stip niet meer meeleest af en toe, was vroeger een erg gewaardeerd en actief lid, kans bestaat dat hij hier nog wel eens terugkomt.

EdK

Forumguru
Als je op de avatar van de persoon klikt ( stip) dan zie je wanneer hij voor het laatst op forum is geweest....
Is dit recentelijk dan kun je er een PB aan wagen !
Is het al lange tijd terug dan zal de kans klein zijn dat hij nog mee leest en dus zal antwoorden...
Maar hoop niet dat je je mbt het tunen door één negatief verhaal je laat beïnvloeden als er legio goede verhalen hier op forum maar ook op andere forum's staan

Pendragon

Donateur
Zo is het Ed! Ik was ook heel positief over TVS. Ook de nazorg was prima. Poosje mee gereden, toch nog wat puntjes die beter konden. Geen probleem. Afspraak gemaakt en werd aangepast. Ik ben 1 keer terug geweest.

Bovenaan Onderaan