De 1.5 loopt er wel mee weg idd maar ik vind het een beetje magertjes, iets meer koppel zou helpen denk ik. Het schakelgedrag is ook wel een dingetje, eerst geprobeerd te rijden in de S stand, later toch zelf gaan schakelen in de bergen.Daar loopt de 1.5 toch wel mee weg?
Ik heb een soortgelijke Fendt 470 Platin (1500kg) achter een Golf met 1.4 TSI met 150pk.
Of zit het probleem eerder in het schakelgedrag van de DSG?
Ik ben me aan het verdiepen in chiptunen en heb het allemaal gelezen idd. Het viel mij wel op dat de Stip veel terug is geweest en ik vraag me af of het allemaal opgelost is? Ik dacht gelezen te hebben dat hij nog steeds niet helemaal tevreden was.In die tijd weet ik dat TVS vertelde dat ze de S stand daarvoor konden inregelen. Wat ze dan precies doen weet ik niet meer. Ik heb mijn toenmalige 1.5tsi ook laten tunen (tegelijk met de Stip) en was er super tevreden over. Mijn nieuwe kan niet helaas.