Suberb verlagen met Eibach

JeSko

Forumguru
Haha mooi zo! Niet mijn model qua auto maar zo is het nog best strak, mooie velgen ook die Audi RS wielen, was ik zelf ook naar op zoek, wie weet in de toekomst:D

Reed dat nog een beetje?:nailbiting:
 

s-line

Forumguru
Reed prima hoor! Die velgen vind je niet zo heel snel meer in de juiste maten in iedergeval. Is wel een tijdloos wiel
 

JeSko

Forumguru
@brepus13

Opgezocht in de papieren, mijne is geen Greenline, trouwens ook een factuur gevonden dat opgevouwen weggemoffeld zat van de ontsjoemeling. Weten we dat ook weeral.
 

Antera

Donateur
Dat is zeker waar, maar afhankelijk van de kmters die de auto al gelopen heeft kan het soms een advies zijn om je dempers mee te vervangen omdat die dan eerder lek kunnen raken en je dan weer voor extra kosten komt staan voor nieuwe dempers en weer montage en uitlijnen.
 

JeSko

Forumguru
@Antera

Ahzo, mijne heeft er nog niet veel, net over de 60.000, vandaar dat ik ook liever alleen veren monteer. Als de dempers dan na verloop van tijd kapot gaan, wat ik met mijn voorzichtige rijstijl betwijfel, vervang ik ze wel. Een schoefkit gaat me gewoon net wat te ver, zal vast mooier staan dan 3 cm zakken op veren maar goed.
 

brepus13

Forumguru
Stuur hem maar een PB. Hij is goedkoper dan je denkt en dan zit daar ook nog het opnieuw uitlijnen bij in.

Edit:
ik zie dat hij al gereageerd heeft inmiddels :-)
 

s-line

Forumguru
Maar dan heb je wel alles nieuw dus dempers en veren en kan je hem zo laag of hoog zetten als jij wilt
 
Bovenaan Onderaan