Kodiaq vragen en weetjes

Skodiak

Senior Member
Inderdaad. Ben ook erg benieuwd. “De” lampjes zijn toch zak lampjes? Of heb je iets anders gevonden?


Sorry voor late reactie .. deze destijds besteld.

US $9.46 30% Off | Hopstyling 2pcs 18SMD LED Autodeur Courtesy Light auto Voetenruimte/Kofferbak Lamp Licht voor Audi A4 A6 Q7 q5 VW Skoda Wit Rood Blauw
https://a.aliexpress.com/kjoDU7pXN

Witte in kofferbak, echt superfijn in donkere dagen.. en rode evt voor in de voorportieren.
 

Emporionelis

Forumguru
Dank voor de info, het laatste is helaas niet meer mogelijk als je Kodiaq nog moet krijgen.. het is blijkbaar vervangen door een reflector:banghead:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mystikal

Senior Member
Dit gebeurd vanzelf door met de sleutel de deur te openen en in te stellen. Doe je de deur open met de andere sleutel dan die instellingen doen van de stoel. Dan zou dit dat moeten oppakken.

Heb je in je menu personalisatie staan dan kan je ook alle andere instellingen op slaan in de sleutel. Heb je dit niet en heb je wel de mib2 dan kan dit geprogrammeerd worden
Antera, ik heb dit nooit voor elkaar gekregen. Ik zou verwachten dat de sleutel de laatste zitpositie onthoudt. Kort dit anders ingesteld worden?

Personalisatie geactiveerd door jou. Heb 2 rijders profielen en deze middels het menu gelinkt aan de desbetreffende sleutel. Radio doet de switch wel, stoel blijft gewoon staan in de laatste positie van de andere sleutel.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Tsja Tapatalk overheerst je telefoon en die zorgt er weer voor dat je wagen niet luisterd....:pieker::pardon:
 

Antera

Donateur
Antera, ik heb dit nooit voor elkaar gekregen. Ik zou verwachten dat de sleutel de laatste zitpositie onthoudt. Kort dit anders ingesteld worden?

Personalisatie geactiveerd door jou. Heb 2 rijders profielen en deze middels het menu gelinkt aan de desbetreffende sleutel. Radio doet de switch wel, stoel blijft gewoon staan in de laatste positie van de andere sleutel.


Heb je wel het menu stoelen in je Mediasysteem?
 
Iemand enig idee of het mogelijk is de "open" range van de kofferbak via de sleutel te verkleinen?
nu al de 2e keer dat per ongeluk mn kofferbak open staat voor de deur omdat mn sleutel schijnbaar op een of andere manier ingedrukt word in mn broekzak.
 
Even een vraagje; ik meen een maand terug op dit forum gelezen te hebben dat lane assist kan worden ingesteld (via vcds) op een Audi modus, waardoor de auto minder zwalkt. Ik heb een afspraak met Antera, maar die kent dat niet. Ga er van uit dat hij echt wel weet wat kan en wat niet.
Waar kan ik het betreffende berichtje terug lezen of kan iemand mij het een en ander hierover vertellen?
 

Henrik

Forumguru
Als je de zoekfunctie rechtsboven gebruikt, dan vind je hier vrij snel meer informatie.
Ik heb zelf lane assist op deze manier laten activeren en het werkt vrij goed moet ik zeggen.
Het enige is wel dat je na een x aantal seconden de melding "stuur overnemen" (of zoiets) krijgt. Op zich is dit ook de bedoeling natuurlijk, want het is een hulpsysteem. Dus je moet altijd zelf blijven opletten. En sturen moet je dus ook zelf blijven doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

diwo220

Senior Member
Antera, ik heb dit nooit voor elkaar gekregen. Ik zou verwachten dat de sleutel de laatste zitpositie onthoudt. Kort dit anders ingesteld worden?

Personalisatie geactiveerd door jou. Heb 2 rijders profielen en deze middels het menu gelinkt aan de desbetreffende sleutel. Radio doet de switch wel, stoel blijft gewoon staan in de laatste positie van de andere sleutel.

Wel na het instellen de auto met de sleutel op slot doen volgens mij, anders onthoudt die t niet.
 
Bovenaan Onderaan