Driving mode; tips & tricks

rogierl

Senior Member
Echt heel vervelend, maar ik krijg het gewoon NIET voor elkaar om iets anders dan "NORMAL" als profiel te kiezen. Volgens de handleiding worden deze gegeven "op de sleutel opgeslagen" op het moment dat je de auto afsluit via de afstandsbediening. Dit werkt dus gewoon niet.

Ik heb geprobeerd om het aangepaste profiel vast te zetten; deze heeft alle instellingen op "normal" staan, behalve de ACC. Deze staat namelijk op comfort. Het zou toch mogelijk moeten zijn om by-default dit profiel in te stellen??? Wie heeft de gouden tip??
 

tomhier

Nieuw lid
Bij mij start de auto ook altijd in normal driving mode. Elke keer weer op individual zetten... Wordt er wel een beetje moe van.
Ik heb DSG en DCC. Maar de mode onthouden... Ho maar...
Heb nog niks gevonden dat het standaard individual moet zijn
 

Jooo...

Forumguru
Heeft dit niet te maken met het feit dat je kessy hebt of niet?

De voorkeuren gaan dan toch mee met de sleutel?

Ik heb dit nu nog niet geprobeerd, zal ik straks eens doen...
 

Jooo...

Forumguru
Mijn instellingen blijven dus ook op individual staan als ik terug kom in de auto. Ik vermoed dus dat het de kessy is die het doet
 

SuperBeeb

Forumguru
Is zeker GTI-gebonden. Bij mij blijft ie ook op individual staan. Maar ja, VW is natuurlijk een heel ander merk.
 

spikehome

Forumguru
Bij mij blijft de Mode ook onthouden, maakt niet uit in welke Mode ik hem achterlaat.
Als ik terug kom staat dezelfde mode nog actief.
Ik vind alleen irritant dat het ledje van de knop altijd blijft branden alleen in de Mode normaal is deze uit.
 

Rosinfield

† In Memoriam
En op dat moment staat het "individual-icoontje" in je scherm, neem ik aan. En zodra je daarna opnieuw start staat ie weer in "normal". Als dat zo is, dan klopt er dus iets niet en zou ik de dealer een bezoekje brengen
 
Bovenaan Onderaan