waarom moet een auto met een longlife-beurt na 15000 km of 365 dagen alsnog een tussentijdse inspectie krijgen!
Zie dat eigenlijk nergens in mijn onderhoudsboekje of in mijn Maxidot staan.
Is bij mij gewoon rond de 30K of 2 jaar.
Prive rijders willen hun (verlengde) garantie en mobiliteitsregeling niet verliezen.
Ach die staat toch geregisteert op KM's ben ik achter gekomen met de bedrijfswagen
En als die tieptruus bij de balie dan ook nog eens de KM verkeerd intiept in het systeem dan sta je met pech langs de weg alsnog met lege handen.
En volgens mij mag de verlengde gaantie zeker niet afhangen op die tussentijdse geldroof....
En even een toelichting op Km verkeerd intiepen.
Bedrijfswagen en kom met pech te staan en bel de dealer voor ophalen via mobiliteitsregeling
Wagen zat een 1500Km voor de beurt, kreeg ik te horen dat ik al 300Km over de aangegeven beurt zat met Km.
Dus ik meld ze dat maxidot aangeeft dat ik er nog 1500Km voor zit ! Nee u moet op uw stikker kijken in deurpost !
Dus ik deur open en lees hard op door de feun " ZIE DISPLAY"
Lang verhaal iets korter makend , ik werd niet opgehaald !
Uiteindelijk maar in noodloop de laatste 35Km naar dealer gereden en daar even me ongenoegen geuit !
Maar dealer maakte zeker geen fouten met het invoeren van de KM's werd me verteld...
Maar konden me niet uitleggen waar het verschil zat met hun gegevens in systeem en mijn gegevens op stikker en maxidot.
Dus tsja mobiliteits regeling....... wat is het waard...