Pimp your Kodiaq

hendrik38

Forumguru
Wauw, dat is gaaf geworden. Dat ga ik ook als 1 van de eerste dingen doen. Net de bestelling in huis. Ik heb ook een glossifier gekocht om het mat glimmend te maken, maar dit is ook mooi!

P.s. @Mystikal zelf de typeaanduiding verwijderd?
 

Mystikal

Senior Member
Wauw, dat is gaaf geworden. Dat ga ik ook als 1 van de eerste dingen doen. Net de bestelling in huis. Ik heb ook een glossifier gekocht om het mat glimmend te maken, maar dit is ook mooi!

P.s. @Mystikal zelf de typeaanduiding verwijderd?
Dank je wel voor het compliment. Ben er zelf ook tevreden mee.

Type aanduiding meteen aangegeven bij de bestelling. Maar een föhn en visdraad doet wonderen.

Afplakken is belangrijk, mocht je toch wat overspray hebben. WD40 en boenen maar. Werkt top.
 

johndoe

Forumguru
Ik twijfel nu nog over zwarte reflectors achter en eventueel smoked achterlichten. Nadeel is lease auto dus eigenlijk geen zin om geld erin te steken (behalve een busje plastidip :D

Ik heb zelf de lampen voor en achter laten tinten bij de detailer toen ze ook veel andere dingen hebben gedaan. Dat is best een prijzige business voor een lease auto, maar losse velletjes tintfolie voor je verlichting kun je online kopen voor een tientje per stuk (bijvoorbeeld bij stickerland). Je zou een keer een velletje kunnen kopen en het proberen. Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe moeilijk het is om zelf te doen.

Reflectoren zou je ook kunnen proberen met die folie. In mijn geval heb ik ze (laten) vervangen door de donkere versie van superskoda. Dat lukt echter alleen als je de oude reflectoren kapot maakt. Het lijkt alleen te lukken door die af te breken of ze uit te boren. Tenzij je de hele achterbumper wilt verwijderen.
 
Laatst bewerkt:

064harry

Forumguru
Deze kwam ik tegen en heb ze hier nog niet voorbij zien komen ...

Ik ben er zelf niet zo'n fan van ... IMG_1631.jpeg IMG_1632.jpeg IMG_1633.jpeg
 

Tinus78

Forumguru
Over smaak valt niet te twisten, maar ik vermoed dat hier een goede reden voor is waarom je deze nog niet bent tegen gekomen:deuk:.
Zoals je zelf idd aangeeft....ik ben hier ook niet fan van.
 

Mystikal

Senior Member
Helaas gedurende het tripje naar Hamburg een steentje (denk ik) tegen het plastidip logo gekomen. Dus vanochtend maar verwijderd en opnieuw erop gezet. Vooralsnog ga ik uit van pech. Mocht het weer voorkomen dan laat ik het voor wat het is. Vorige keer 5 lagen gedaan, nu ga ik voor 7 laagjes. Wellicht helpt dat nog wat.
 

hendrik38

Forumguru
Dat ziet er erg gaaf uit. Zo ga ik het ook proberen te doen met plastidip. Zag het nog niet zo snel bij superskoda.
 
Laatst bewerkt:

Turbo Harry

Actief lid
Ik het kader van plastidip....

Voor:

G7POeRX.jpg


Na:

c8PphSG.jpg

Oa3OhqV.jpg

tccy0ku.jpg


Totaal andere auto zo. :D

De logo's voor en achter volgen nog. Ik ben me aan het bedenken over de raamlijsten op de deuren. Maar die lijken me erg aanraakgevoelig. Plastidip op de raamlijsten zal waarschijnlijk niet lang blijven leven ben ik bang.
 
Bovenaan Onderaan