Pimp your Kodiaq

Topic in 'Kodiaq' gestart door jeroen3277, 06-04-2017.

1. De Stip

De Stip Senior Member

Bij onze Karoq Sportline Business gaan ze dat doen bij de firma Dreamwraps in Dordrecht. Aangezien mijn auto in week 40 gebouwd word, duurt dat dus nog even. Ik laat het in hooglans zwart doen, net zoals alle overige accenten op de auto. Mij lijkt de auto dan meteen optisch wat dikker :D

2. Klaasje

Klaasje Forumguru

Plastidip.eu is de enige echte
    Zitten in Roermond. Daar heb ik altijd opgehaald

Plastidip glossyfier is om glimmend te maken

3. Parnesto

Parnesto Nieuw lid

Hi There,

what product do you use to keep you wheels shiny black?

Thanks!

4. johndoe

johndoe Forumguru

Joepie, het begin is er. De Kodiaq staat deze week bij Ride & Shine detailing. Vandaag al wat details donker gemaakt; reflectors op de hoeken achter, de spiegelkappen en het neusje. Later nog al het chrome zwart wrappen en het dak en de A-stijlen. Ook nog wat ruiten tinten en de verlichting rondom in de smoke folie. Daarnaast volledige detailing en glasscoating.

602D01F9-0A00-4641-9B8F-6F37EE572E94.jpeg 569CEAF6-F90E-4B04-8A40-3AC4A5C1A2EA.jpeg E3DF116A-D34D-4812-81F6-D8F2FC53F3E6.jpeg

5. Soundless

Soundless Lid

Eventjes de website van die zaak bezocht. Wel zeer prijzig. Full treatment €2.200 :sterretjes:

6. johndoe

johndoe Forumguru

Kwaliteit kost nu eenmaal geld. En het begint al bij een paar honderd euro. Die 2200 is voor het meest uitgebreide pakket. Laatst stond op zijn Facebook een auto die dat heeft gekregen en daar is hij een maand mee bezig geweest.

Maar ja, het blijft een prijzige behandeling. Ik zie het ook maar als hobby en dat gaat wel vaker over emotie i.p.v. rationele afwegingen. In de basis is het vreemd dat ik een aanzienlijk bedrag spendeer aan een lease-auto. Maar goed, ik vond dat ik wel een cadeautje had verdiend.

7. Sk_Hans

Sk_Hans Senior Member

Ach, aan de andere kant kun je ook stellen dat je de auto niet zelf heb hoeven kopen en je dus pakweg 40.000 euro bespaard hebt.

8. johndoe

johndoe Forumguru

Nadeel is dan weer dat ik ondernemer ben en dus zowel het leasebedrag als ook de bijtelling moet betalen. Maar daar moet ik maar niet al te lang over nadenken en gewoon genieten van de Kodiaq

9. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

En als je 'm te mooi maakt, kun je 'm na de lease ook nog kopen.............:D;)

johndoe vindt dit leuk.
  10. johndoe

johndoe Forumguru

IMG_2847.jpg IMG_2845.jpg IMG_2844.jpg IMG_2848.jpg

Het heeft even geduurd, maar daar is hij dan eindelijk! Hij heeft een volledige detailing gehad inclusief Modesta glass coating.
    Daarnaast al het chrome weg, zwarte spiegelkappen, logo’s en belettering zwart, verlichting rondom in de smoke folie, fake uitlaatjes en de A-stijlen, het dak en de dakrails een gloss black wrap.

Ik ben erg blij met het werk dat Ride and Shine Detailing heeft geleverd. Misschien dat hij na de vakantie nog teruggaat voor een donkerdere tint op de ramen.

Beauri, ertromp, Racer01 en 10 anderen vinden dit leuk.
  11. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Mooi geworden @johndoe
    Uiteindelijk is het toch allemaal goed gekomen!

12. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Daar stond je beer dan tussen de Porsches en McLarens. Is ongelofelijk wat daar elke week staat te shinen bij Serge.

P.s. Ik werk 2 panden verder, vandaar ;)

13. Rallye

Rallye Forumguru

Maar dat leasebedrag is aftrekbaar van je winst, BTW komt terug. Dat moet toch schelen.....

14. Racer01

Racer01 Lid Donateur

Van het weekend maar s wat geprobeerd met het plastidippen van het embleem...ging best goed eigenlijk. Begonnen met de voorkant en mooie krantjes, daarna de achterkant met vuilniszakken als bescherming. Resultaat was beter dan ik had verwacht. Nu zien hoe lang het blijft zitten, ben benieuwd...

Bijgevoegde bestanden:

15. hendrik38

hendrik38 Senior Member

@Racer01 idd netjes welk merk plastidip heb jij gekocht?

16. Racer01

Racer01 Lid Donateur

Niet heel erg op het merk gelet maar me vooral laten adviseren. Ben op deze uitgekomen (zie foto)
    Ps hand is van m'n vrouw die erg blij was even snel te helpen (not) :laugh:

Bijgevoegde bestanden:

17. hendrik38

hendrik38 Senior Member

@Racer01 tip thnx. Ik kan me zo de reactie v je vrouw voorstellen...heel herkenbaar thuis :tegek:

Racer01 en Tinus78 vinden dit leuk.
  18. Klaasje

Klaasje Forumguru

Dat is geen echte plastidip. Ben benieuwd
    Persoonlijk gebruik ik alleen de officiële.

19. Racer01

Racer01 Lid Donateur

Klopt, heb ook andere gekocht bij de echte professional...

20. hemi24

hemi24 Forumguru

De meeste ondernemers rekenen eerst even voordat ze een beslissing nemen, dus ik snap deze opmerking niet echt...

Deel deze pagina