Pimp your Kodiaq

CDK

Forumguru
Vandaag een paar dingetjes besteld van de pimp categorie ;)

DSG Flippers

4c2e04329b16468075a71fba06df9e55.jpg


Oliepijlstok

fc5f4ea8caaf166f1a920ad2a14d04b1.jpg


Dop voor ruitensproeier reservoir

6376b430af1e8205f9477b5f6d1a62ad.jpg


Oliedop

d98cf756d177293e6d8015d156c5d791.jpg


Dop voor koelvloeistof reservoir

45198bb832bec3c258f0577ff6dd0a07.jpg
 
Welke opties zijn er als je de verlichting wil tinten? Is dat altijd met folie aan buitenzijde of doet een dealer e.d. dat professioneler?
 

CDK

Forumguru
verlichting tinten is dat altijd met folie, of doet een dealer dat professioneler?

Een dealer doet dat helemaal niet zelfs, want het is verboden.
Ik heb er folie op zitten, maar je kan de units ook bij een spuiter met blanke lak en wat zwart er doorheen gemengd laten tinten. Achter geeft dat geen probleem, voorzijde met steenslag zal het niet lang netjes blijven.

cb408ee6e5177ca37326046a86094f7a.jpg


fccc47a2c6927b23e61583cda533fac0.jpg


4d510f89064efca1bd462f92b3d1417d.jpg


8be1b6e1bd58276bde003c5a58ab7d75.jpg
 
Ik het kader van plastidip....

Heel tof gedaan!
ik heb sinds vrijdag mijn Kodiaq (lease, business line met praktisch alle paketten erop)
hij is al zwart (we rijden met alle collega's zwarte auto's om nog enige uniformiteit te hebben :tongue: )
Wil sowieso mijn logo's gaan plastidippen maar zat met deze rand te twijfelen of ik een nieuwe ging bestellen in het zwart of het idd met plastidip ging proberen

Maar dit plastidippen is goed te doen dus?

Zit ook nog te twijfelen over mijn velgen, of een after market setje of deze ook poedercoaten of plastidippen.
Dat laatste is makkelijker aangezien ik dat zelf kan doen, poedercoaten is lastig gezien ik geen extra set velgen heb om even een weekje te gebruiken.
 

Sandman

Actief lid
Heel tof gedaan!
ik heb sinds vrijdag mijn Kodiaq (lease, business line met praktisch alle paketten erop)
hij is al zwart (we rijden met alle collega's zwarte auto's om nog enige uniformiteit te hebben :tongue: )
Wil sowieso mijn logo's gaan plastidippen maar zat met deze rand te twijfelen of ik een nieuwe ging bestellen in het zwart of het idd met plastidip ging proberen

Maar dit plastidippen is goed te doen dus?

Zit ook nog te twijfelen over mijn velgen, of een after market setje of deze ook poedercoaten of plastidippen.
Dat laatste is makkelijker aangezien ik dat zelf kan doen, poedercoaten is lastig gezien ik geen extra set velgen heb om even een weekje te gebruiken.

Hierbij nog een ander plasti dip voorbeeld: heb de MY2020 SKODA letters op de achterklep geplastidipt. Vind het zelf echt mooi geworden dat zwart op zwart. Heb ook gelijk de omlijsting rondom het nummerbord maar meegenomen. :cool:
achterkant zwart logojpg.jpg
 

2020Kodiaq

Senior Member
Hierbij nog een ander plasti dip voorbeeld: heb de MY2020 SKODA letters op de achterklep geplastidipt. Vind het zelf echt mooi geworden dat zwart op zwart. Heb ook gelijk de omlijsting rondom het nummerbord maar meegenomen. :cool:
Bekijk bijlage 76552
Helaas nog niet zo te krijgen via SuperSkoda. Ziet er prachtig uit. Mijn dealer is volgens mij niet zo’n voorstander van logo’s en letters vervangen. Waarschijnlijk omdat ze er weinig ervaring mee hebben.

@Sandman, mocht je van de leasemaatschappij deze wijzigingen zo maar aanbrengen?
 

Sandman

Actief lid
Voordeel van plastidip is dat je dit zelf kan doen en het ook weer te verwijderen is, dus je ziet er uiteindelijk niks meer van. Dat lukt dus wel neem ik aan. Was ook eigenlijk wel leuk om te doen.
 
Hierbij nog een ander plasti dip voorbeeld: heb de MY2020 SKODA letters op de achterklep geplastidipt. Vind het zelf echt mooi geworden dat zwart op zwart. Heb ook gelijk de omlijsting rondom het nummerbord maar meegenomen. :cool:
Bekijk bijlage 76552

Ook tof gedaan.
Ik had een voorraad model, dus heb nog de "oude" achterkant.

Ik ga in iedergeval die achter-badge (en de voor-badge) plastidippen en de SKODA KODIAQ letters ga ik eraf halen.

De chromen grill rand ga ik van t weekend eens kijken of ik die ga plastidippen of dat ik toch de zwarte bestel en die erin plaats.
 

Henrik

Forumguru
Zal wel niet zo heel lang duren.
De “oude” zwarte logo’s voor de kodiaq waren bij SuperSkoda al snel te krijgen.
De multi-color logo’s daarentegen
Ik heb ook een multi color in bestelling staan bij Superskoda. Maar volgens hun zitten ze nu te wachten op de levering van hun leverancier. Het klonk alsof het ieder moment binnen kon komen. Ben benieuwd. :arghh:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan