Octavia III RS

MaxN

Donateur
Dat was net voor de diesel perikelen @Tuner111. Maar ben wel eens dat het iets meer zou moeten kunnen.
@StefanAR Maar als je idd graag die ene auto wil, dan is de keuze beperkt. Of risico nemen door de auto zelf te verkopen. Maar dat is een risico die ik zelf niet snel zal nemen.
 

philippe bakker

Forumguru
Ik denk dat de prijs idd wel laag is. Ligt natuurlijk ook waarop je de auto gaat inruilen.
Zeker als wijkopenautos.nl al een bedrag van 18250 euro laat zien.

Dus opzoek naar een andere verkoper met een vergelijkbare mooie auto welke je op het oog hebt.
Tot je effectief naar hen toe gaat om de deal te tekenen... dan is daar een kras en dit en dit en geven ze 5000 minder
 

StefanAR

Forumguru
Dat was net voor de diesel perikelen @Tuner111. Maar ben wel eens dat het iets meer zou moeten kunnen.
@StefanAR Maar als je idd graag die ene auto wil, dan is de keuze beperkt. Of risico nemen door de auto zelf te verkopen. Maar dat is een risico die ik zelf niet snel zal nemen.

Gaat om best veel geld inderdaad en wil het risico niet nemen..
 

MaxN

Donateur
Die vraag ging ook al even door mijn hoofd. Iets zegt mij dat het een ander merk is, maar geen idee welke.
 

MaxN

Donateur
Nou stond er toen wij zochten ook maar 1 geschikte RS diesel te koop. Waren nog 2 maar een schade verleden en veel te veel km op de teller waren de andere 2.
 

leon-cupra

Forumguru
19,5 - 20k moet wel haalbaar zijn. Als je ziet dat in DE ze voor 18-20k staan, kost het een handelaar nog een stukje meer wanneer hij een RS zou importeren.

Zou toch zelf proberen hem zelf te verkopen. Gewoon beetje opletten met personen, geen foto’s posten van voor je deur, niet thuis afspreken en volle betaling voor levering en het risico is zeer beperkt ... en niet iedereen is een gangster ....
 

Fmoon

Forumguru
Mijn koelvloeistof stond niet helemaal meer in het midden en dacht gooi er een klein beetje bij.. Had vanuit mijn vorige Skoda nog mooie roze vloeistof. Maar tijdens het bijvullen ziet mijn oog ineens G13 op dat expansievat staan, mijn andere oog kijkt naar die fles en dat is G12+. Heb er denk ik een kleine 100ml bij gedaan... Kan dit kwaad? Oeps.
 
Bovenaan Onderaan