Octavia III RS

BramVRS

Forumguru
Dan hoef je niets meer aan de buitenkant van de auto te doen, want je zit er toch in? Dan maakt de kleur ook niet meer uit. Dan hoef je je haren ook niet meer te kammen. Sommige dingen doen we juist ook voor omstaanders toch? Daarnaast klinkt het geluid binnen altijd heel anders dan buiten. Ik vind de combi van beide belangrijk. Wil in de auto ook wel een beetje het gevoel hebben dat er iets gaande is als ik gas geef.
 

dirkie996

Forumguru
Dan hoef je niets meer aan de buitenkant van de auto te doen, want je zit er toch in? Dan maakt de kleur ook niet meer uit. Dan hoef je je haren ook niet meer te kammen. Sommige dingen doen we juist ook voor omstaanders toch? Daarnaast klinkt het geluid binnen altijd heel anders dan buiten. Ik vind de combi van beide belangrijk. Wil in de auto ook wel een beetje het gevoel hebben dat er iets gaande is als ik gas geef.
Zo ‘n beetje van : “ kijk naar mij” voor de omstaanders? Daar ben ik ‘n beetje te oud voor:D
 

StefanAR

Forumguru
Iemand interesse in ruil voor originele RS wielen (met goede banden)?

Gaat om 19 inch Keskin velgen met Michelin PS4 banden, 4 maanden oud.

Bijbetaling van jouw kant?

Hopelijk kan ik iemand blij maken, de auto wordt namelijk ingeruild..

20190331_191935-2016x1512.jpg
 

Fmoon

Forumguru
Iemand interesse in ruil voor originele RS wielen (met goede banden)?

Gaat om 19 inch Keskin velgen met Michelin PS4 banden, 4 maanden oud.

Bijbetaling van jouw kant?

Hopelijk kan ik iemand blij maken, de auto wordt namelijk ingeruild..

Bekijk bijlage 73992

Setje RS velgen is wel wat duurder dan de Keskin. Denk niet dat iemand dat snel zal doen :-p
 

leon-cupra

Forumguru
Dan hoef je niets meer aan de buitenkant van de auto te doen, want je zit er toch in? Dan maakt de kleur ook niet meer uit. Dan hoef je je haren ook niet meer te kammen. Sommige dingen doen we juist ook voor omstaanders toch? Daarnaast klinkt het geluid binnen altijd heel anders dan buiten. Ik vind de combi van beide belangrijk. Wil in de auto ook wel een beetje het gevoel hebben dat er iets gaande is als ik gas geef.
Je snapt het punt niet.
Als je iets meer geluid wilt, is het toch logisch dat je het als bestuurder in de wagen ook wil horen. Als Bram dan zegt "je hoort het buiten maar binnen is het lekker stil" tja wat heb je er dan zelf aan? Niets.
Alles wat je doet aan je wagen doe je toch in functie van jezelf? Als mijn buurman een witte wagen mooi vindt maar ik niet, ga ik zeker geen witte kopen.
Betreft je voorbeelden van het uiterlijke, we doen sommige dingen opdat je zelf zou opvallen. Je kamt je haren, gaat naar de gym voor strak lichaam opdat die lekkere blonde met die mooie D-cup op jou zou vallen zodat JIJ ermee kan pronken ... niet omgekeerd ;)
 

s-line

Forumguru
Past prima 8,5/19 et 44, alleen zou ik zelf geen 235-35-19 nemen maar 225-35-19 staat veel mooier en heeft een mooiere strech maar zeker niet te veel.
 

BramVRS

Forumguru
Je snapt het punt niet.
Als je iets meer geluid wilt, is het toch logisch dat je het als bestuurder in de wagen ook wil horen. Als Bram dan zegt "je hoort het buiten maar binnen is het lekker stil" tja wat heb je er dan zelf aan? Niets.
Alles wat je doet aan je wagen doe je toch in functie van jezelf? Als mijn buurman een witte wagen mooi vindt maar ik niet, ga ik zeker geen witte kopen.
Betreft je voorbeelden van het uiterlijke, we doen sommige dingen opdat je zelf zou opvallen. Je kamt je haren, gaat naar de gym voor strak lichaam opdat die lekkere blonde met die mooie D-cup op jou zou vallen zodat JIJ ermee kan pronken ... niet omgekeerd ;)
Tuurlijk gaat het ook om een fijn geluid binnen, maar dat krijg je dan automatisch. Geloof inderdaad niet dat er iemand rond rijdt die buiten een mooie roffel heeft en waar het binnen muis stil is :)
 

leon-cupra

Forumguru
Tuurlijk gaat het ook om een fijn geluid binnen, maar dat krijg je dan automatisch. Geloof inderdaad niet dat er iemand rond rijdt die buiten een mooie roffel heeft en waar het binnen muis stil is :)
lezen is moeilijk zeker. :nono:
Bram geeft zelf aan met de uitlaat die hij voorstelde dat het buiten een waarneembaar luider uitgaatgeluid is, maar binnen heerlijk muisstil ....
 

BramVRS

Forumguru
lezen is moeilijk zeker. :nono:
Bram geeft zelf aan met de uitlaat die hij voorstelde dat het buiten een waarneembaar luider uitgaatgeluid is, maar binnen heerlijk muisstil ....
Omdat lezen toch zo moeilijk is heb je zeker gemist dat ik erbij heb gezet dat ik dat niet geloof? Wat een simpele vraag over een uitlaat onderdeel al niet teweeg kan brengen. Maar ik ben geholpen dus we kunnen weer verder met het kletsen over onze RS'en.
 
Bovenaan Onderaan