Octavia III RS

MaxN

Donateur
Zit net even wat te lezen op Britskoda over een 2014 O3C RS Tdi(71 pagina's leesplezier).
Ziet er inmiddels wel wat anders uit.

Van MIB1 Bolero naar Amundsen MIB2.5 en AID retrofit.
Deze dame heeft groot deel zelf gedaan!
C9A982FF-3FC8-495C-8F87-48D64A1C8685.thumb.jpeg.60511fadeed72c7b6586e880f660778a.jpeg

864F9A7B-3F1B-463F-BC75-392952269F0F.thumb.jpeg.d11025fdb7b3cbfd32f24ea855d9e84f.jpeg
 

Spector

Forumguru
Toch wel mooi zo'n dashboard, maar om dat zelf te doen :nailbiting:
Is toch wat anders dan een paar knipperlichten in een spiegel vervangen :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

Tuner111

Forumguru
wel het is een mooi gadget in begin, maar eens je alles gezien hebt is de fun er ook af.. maar de analoge tellers vindt ik toch nog leuker :D
 

s-line

Forumguru
wel het is een mooi gadget in begin, maar eens je alles gezien hebt is de fun er ook af.. maar de analoge tellers vindt ik toch nog leuker :D
Dat is eigenlijk met de hele auto zo als je een echte “tuning” freak bent. Alles went en wil je altijd snel weer wat anders erbij doen kwa tuning. Optisch of techniek, het houd vaak niet snel meer op als je eenmaal goed begonnen ben.
 

MY00

Senior Member
wel het is een mooi gadget in begin, maar eens je alles gezien hebt is de fun er ook af.. maar de analoge tellers vindt ik toch nog leuker :D
Niet mee eens. In de 3008 van mijn vrouw zit dit ook in en het blijft gewoon mooi en effectief om na te kijken
 

Goofy@5E

Forumguru
Vraagje,
Zouden de remklauwen van een tts 8v passen op onze, schijven zijn ook 340 mm, maar grote verschil is dat deze op 4 zuigers werken met grotere remblokken,
 

Tuner111

Forumguru
is idd gewoon te plaatsen :) maar mss dan ineens kijken naar een aftermarked set ? racingline heeft net een mooie op de markt
 

Fmoon

Forumguru
Vandaag ineens een azijn lucht in m'n auto. Even op Google ingedrukt en zag dat het van de airco kan komen. Ben momenteel in het buitenland en heb zo een schuimbus erin gespoten (bacterie doden op de verdamper). Mag hopen dat het weg is, liep er mooi aan de onderkant van de auto uit. Moest het erin spuiten, 20 minuten laten inwerken en vervolgens met ramen open de auto maximaal vermogen en maximale temperatuur zetten voor 10 minuten, lag een gigantische plas onder de auto, hopelijk inclusief de bacteriën en geur. Nu ruikt de auto wel wat chemisch, morgen bergrit maken dus hopen dat we niet bedwelmd rakan ervan :-p
 
Bovenaan Onderaan