Octavia III RS

Mettes

Forumguru
Tot zij ook een chiptuning hebben ondergaan :sterretjes:
Een niet gechipte M2 houden wij ook bij (niet vanuit stilstand natuurlijk)
 

leon-cupra

Forumguru
Een M2 is ook geen pretje zeker vanuit stilstand ... achterwielaandrijving en zoveel vermogen :nailbiting:
Beetje verder bij ons in het straat heeft er iemand een M2. Als hij passeert valt bijna iedere keer mijn "kinnebak" op de grond.:D
Dat geluid (wss ook niet meer heel standaard) :yeehaa:
Tweedehands hebben ze onlangs ook een serieuze pricedrop gekend. Paar maanden geleden gemid. 45.000, nu 40.000euro.
 

philippe bakker

Forumguru
Een M2 vind ik wel echt een ferm machien. Das nu ook niet de dagdagelijkse bmw die naast me staat. Meestal diesels. Bij een 2lit diesel heb ik mijn sport stand niet nodig en bij een 3 lit diesel heb ik hem wel nodig om hem eraf te rijden
 

Rallye

Forumguru
Ik vond een ritje in de 350pk Octavia II RS van @plaza al heel bijzonder. En dan heb ik nog rustig aan gedaan......
 
Laatst bewerkt:

MishaM

Actief lid
Een M2 is ook geen pretje zeker vanuit stilstand ... achterwielaandrijving en zoveel vermogen :nailbiting:
Beetje verder bij ons in het straat heeft er iemand een M2. Als hij passeert valt bijna iedere keer mijn "kinnebak" op de grond.:D
Dat geluid (wss ook niet meer heel standaard) :yeehaa:
Tweedehands hebben ze onlangs ook een serieuze pricedrop gekend. Paar maanden geleden gemid. 45.000, nu 40.000euro.

Heb onlangs wat 'gespeeld' met een M140i. Daar zat geen verschil tussen, die liep niet uit.
Moet wel zeggen dan dat vanaf een oprit de snelweg op was, dus niet vanuit stilstand.
 
@polle90 benieuwd naar u reactie.
Na de winter wil ik de mijne ook bij dvx laten doen. Die DSGtuning zit dat mee in de prijs op internet? Ik dacht dat de standaard koppeling (dq381) maar tot 450Nm gaat dus eigenlijk moet deze mee gedaan worden? (nadien 550Nm?) Zijn cijfers vanop internet dus kan er volledig naast zitten :D
 

Tuner111

Forumguru
@polle90 benieuwd naar u reactie.
Na de winter wil ik de mijne ook bij dvx laten doen. Die DSGtuning zit dat mee in de prijs op internet? Ik dacht dat de standaard koppeling (dq381) maar tot 450Nm gaat dus eigenlijk moet deze mee gedaan worden? (nadien 550Nm?) Zijn cijfers vanop internet dus kan er volledig naast zitten :D

Wij hebben de DQ380 en kan met gemak 600nm aan hoor ;)
 
Bovenaan Onderaan