Octavia III RS

Topic in 'Octavia III' gestart door RefleCs, 20-03-2013.

1. Fmoon

Fmoon Forumguru

Vandaag ineens een azijn lucht in m'n auto. Even op Google ingedrukt en zag dat het van de airco kan komen. Ben momenteel in het buitenland en heb zo een schuimbus erin gespoten (bacterie doden op de verdamper). Mag hopen dat het weg is, liep er mooi aan de onderkant van de auto uit. Moest het erin spuiten, 20 minuten laten inwerken en vervolgens met ramen open de auto maximaal vermogen en maximale temperatuur zetten voor 10 minuten, lag een gigantische plas onder de auto, hopelijk inclusief de bacteriën en geur. Nu ruikt de auto wel wat chemisch, morgen bergrit maken dus hopen dat we niet bedwelmd rakan ervan :-p

2. MY00

MY00 Lid

Enne het overleefd?

3. Spector

Spector Forumguru

Net voor de vakantie, nu drie weken geleden, is de RS voor een beurt (olieservice + service beurt = 50k km) naar de garage geweest. Naast de gebruikelijke verversingen zijn ook de bougies vervangen. Volgens de garage gebruikelijk bij 50K km, maar mij nog niet eerder opgevallen dat dit ook bij mijn O2 RS gedaan is. Dit vond ik wel opmerkelijk.

4. Mettes

Mettes Forumguru

Bougies zijn ,bij onze RS, op 60000km vervangen.
    Dit was volgens het serviceplan ,wist mijn dealer te vermelden.

Spector vindt dit leuk.
  5. s-line

s-line Forumguru

60k is ook normaal voor de huidige bougie’s

6. Spector

Spector Forumguru

Oké, ik heb mijn beurt naar voren gehaald zodat deze samen viel met de olieservice. Dan zal dat de reden zijn dat ze bij 50k al vervangen zijn.

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  7. louigi58

louigi58 Senior Member Donateur

Bij mij 56.000km

8. Fmoon

Fmoon Forumguru

Hier ook bij 50.000

Deel deze pagina