Octavia III RS

brepus13

Forumguru
Gewoon gaan kijken @HarrieSkoda je kan toch altijd laten keuren of wat dan ook. Een potentieel goede deal van te voren al afketsen omdat het niet zou moeten kunnen zou zonde zijn. Het is juist de kunst dit soort goede deals te vinden en er voor te gaan :-)

doe je research goed, NO guts NO glory :-)
 

leon-cupra

Forumguru
@HarrieSkoda , je kan via het chassisnr de onderhoudshistoriek opvragen bij een skoda-dealer. Als het een leasewagen is zal hij ook bij het officieel netwerk onderhouden zijn en kan je zelfs zien of er carrosserieherstellingen zijn geweest.
 

Fmoon

Forumguru
Helaas zal er dan wel bespaard zijn op het onderhoud als het een ex lease is. Zou hem dan zeker goed nalopen of laten keuren.
 

hemi24

Forumguru
Ik snap niet hoe jullie aan het idee komen dat een leaseauto gelijk staat aan goed onderhoud!?!
De leasemaatschappijen hobby-en er tegenwoordig lustig op los als het om onderhoud gaat; de grote jongens voorop..!
Als je als berijder niet kritisch bent, is het soms bij de beesten af.
 

MY00

Senior Member
Zijn gewoon veel kopers die geen belang hechten aan pano-dak, lederen interieur,.
Toen ik opzoek was wilde ik zeker geen leer. Panoramadak heb ik nu wel maar gebruik ik niet, De standkachel wel, heerlijk om 's morgens in een warme auto te stappen als ik de buurman zie krabben. De DGS ips schakelen, nooit meer anders
 

MishaM

Actief lid
Ik snap wel waarom @MishaM het een ‘budget’ vRS noemt, aangezien hij zijn ‘rijker uitgevoerde’ vRS graag kwijt wil!

Dat sowieso ;)

Ik was er alleen vanuit gegaan dat de RS "standaard" rijker was uitgerust (wel/geen/half leer begrijp ik nog op de optielijst).
Daarnaast viel mij op dat ik binnen een maand tijd een tiental voorbij zie komen op marktplaats, met bijna dezelfde specs. Normaliter is 1 RS per maand op marktplaats erbij al veel.
Ik vermoede dus dat het een "budget" RS versie voor de lease was.

Ik zie nu trouwens ook dat ze geen dakrails hebben, was dat ook een optie?
 

HarrieSkoda

Forumguru
En hij is ‘al’ weg.. ze zouden me nog iets laten weten over enkele vragen die ik nog had.

Benieuwd of de nieuwe eigenaar zich hier gaat melden!
 

brepus13

Forumguru
Er staat nog wel een hele fraaie RS te koop bij de sectie auto’s te koop hier op het forum.... ok, iets andere prijs maar wel erg compleet! Of niet @MishaM ;)
 

MaxN

Donateur
Zoek even op het forum over ervaringen van ABT en dan weet je genoeg.
Is het een nieuwe auto of tweedehands? Is niet goed te zien op je profielfoto.
Maar er zijn tuners waar je meer voor je geld krijgt.

P.S. gebruik de meet & greet om je voor te stellen, kan je ook je auto laten zien.
Mag ook in een apart topic uiteraard.
 

MY00

Senior Member
Idd, ABT heeft de naam. Wat wil je laten doen?
Indien alleen motortuning zou ik idd voor VAG Techniek of JD gaan.
 

MaxN

Donateur
Motor bij JD, VAG Techniek of TVS
Vering bij @Antera
En voor de uitlaat is vast ook wel een goede plek, ligt er aan of je voor 'standaard' of maatwerk gaat.
 
Bovenaan Onderaan