Octavia III RS

HarrieSkoda

Forumguru
Zou inderdaad wel een idee zijn.

Mooi zijscherm via schadeauto’s regelen en opnieuw laten spuiten. Ben je het voordeligste uit denk ik.

Kun je nog kiezen of je het op de auto laat spuiten, of los van de auto.

Alhoewel ik niet weet of ze doen aan ‘uitwaaien’ om geen kleurverschil te krijgen.

Demontage en montage zelf regelen bij het los spuiten van de auto?
 

MY00

Senior Member
Ik zal zo eens aan een vriend vragen wat een scherm + spuiten kost. Ik weet dat het allemaal erg duur is.
Een 2e hands scherm en dit laten spuiten misschien een oplossing. Mocht je het zelf gaan betalen.

Nieuw scherm, demonteren en dan weer monteren, spuiten + uitspuiten op de deur ongeveer 1400 euro.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Ziet er op het eerste oog prima uit!
Zelfs de bekleding lijkt nog in goede staat te zijn.

Alleen de km-stand houdt me tegen, anders was ik al gaan kijken..
 

MaxN

Donateur
Lijkt ook een grote kier te hebben boven de koplampen en gril, dus miss ooit schade gehad?
Maar zeker niet duur.
 

Duijzer

Donateur
Prijs is redelijk, hij heeft wat kilometers. Ex leaseauto, dus goed onderhouden. Kun je een heel fijne auto aan hebben. Kleur zou niet mijn keuze zijn, maar dat is persoonlijk...
 

MishaM

Actief lid
Valt het iemand ook op dat er een soort budget reeks RSen uit is gebracht?

Ik hou MP al een tijdje in de gaten i.v.m. de verkoop van mijn auto.

Maar ik zie in eens een hele serie op de markt komen zonder panoramadak, met stoffen bekleding, minder opties zoals de Montecarlo zwarte accenten en (bijna altijd) zonder Gemini velgen. Bovenstaande heeft dan wel weer Gemini's Maar in 17 inch volgens de advertentie.

Of ben ik nu gek?
(Niet dat het één het andere uitsluit hoor :D)
 

leon-cupra

Forumguru
Zijn gewoon veel kopers die geen belang hechten aan pano-dak, lederen interieur, ... en je zal wss ook wel "budget"-kopers hebben (alhoewel, als nieuwe RS koper dien je al over een mooi budget te beschikken)
De RS die ik had, de eerste eigenaar had hem ook zo samengesteld, was ook een "standaard" RS met enkel het black pack, de extreme velgen en een trekhaak als opties. Dus verre van full option. Heb nooit het gevoel gehad dat ik in een budget RS reed. Alle hedendaagse luxe zat erop. Zijn gewoon keuzes die je maakt.
 

s-line

Forumguru
Ik had in 2007 ook mijn nieuwe budget RS aangeschaft. Ik vond dat hij standaard al genoeg optie’s had en heb ook nooit het gevoel dat ik een budget auto had gekocht. Koste mij toen ook gewoon 39k vond ik best genoeg voor een Skoda..
 

HarrieSkoda

Forumguru
Ik snap wel waarom @MishaM het een ‘budget’ vRS noemt, aangezien hij zijn ‘rijker uitgevoerde’ vRS graag kwijt wil!

Ik vind het overigens een ontzettend scherp geprijsde vRS... haast te mooi om waar te wezen, en je weet wat ze daarover zeggen.

Maar het is zo verleidelijk!
 
Bovenaan Onderaan