Karoq Vragen & Weetjes

Beauri

Forumguru
Toe maar...... een installatiehandleiding, bij mij nergens iets wat daar op lijkt..... wel jammer:cry:

Heb voor- en achterembleem, zijn idd duidelijk metallic, zelfs iets uitbundiger dan de door mij bestelde spiegelkappen en
de grill omlijsting die ook een metallic gloed in zich herbergen, maar dan iets ingetogener, de metallic deeltjes in de grillomlijsting en de spiegelkappen zijn iets fijner.

Dat wachten.....:facepalm:

PS

Over de voetsteun weet ik niets, maar als je het besteld hebt bij de Karoq footsteps, dan zal het toch wel passen lijkt me, ze lijken me daar wel ervaren met Skoda onderdelen:pieker:
 
Laatst bewerkt:

Frenkie

Forumguru
Bij mijn huidige O3 heb ik de achterlichten aan laten zetten bij de DRL. Is dat middels software ook mogelijk op de Karoq?
 

Jrtt

Forumguru
Bij mijn huidige O3 heb ik de achterlichten aan laten zetten bij de DRL. Is dat middels software ook mogelijk op de Karoq?

Heb dit afgelopen maand door de dealer ook laten uitvoeren. Heb de auto weggebracht voor de beurt en gevraagd of ze dit erbij konden doen. Was geen probleem en zonder kosten. Kortom goede service :)
 

Frenkie

Forumguru
Grappig. Ik heb een mailtje gestuurd naar de leverende dealer en krijg dit antwoord:
Het aan/uitzetten van de achterlichten i.c.m. de dag-rijverlichting is niet in te stellen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Wordt denk ik een bezoekje aan een andere dealer of een van de leden van dit forum.
 

Japanese Power

Donateur
Het aan/uitzetten van de achterlichten i.c.m. de dag-rijverlichting is niet in te stellen.
Het is wel degelijk mogelijk maar de dealer heeft zelf niet de kennis en mogelijkheden in huis om het te kunnen en zelfs mogen doen. Zoals zoveel zaken gewoon aangezet kunnen worden met VCDS kun je daarvoor niet bij de dealer terecht.
 

Pendragon

Forumguru
Ja, de dealer kan dit gewoon. Mijn dealer vond het geen probleem, maar was het achteraf toch vergeten. Gelukkig hebben we Mark
 

Frenkie

Forumguru
Ik zou niet één, maar ALLE volgende bezoekjes aan een andere dealer brengen... ;)
Het betreft voor mij een leaseauto, dit is de voorkeursdealer van de leasemaatschappij. Ruim 2 uur rijden van huis af, dus zo vaak zal ik er niet komen. Ik zoek wel een dealer lokaal die het wel wil regelen, en anders hebben we genoeg forumleden die het kunnen/willen doen.
Zoals eerder gemeld, @Antera heeft het bij mijn huidige O3 ook netjes aan gezet, ga er vanuit dat het bij de nieuwe Karoq niet veel anders is. IS er overigens een lijst met opties die voor de Karoq mogelijk is?
 

Beauri

Forumguru
Zal er aan denken!

Lampjes(ledjes) waren gisteren reeds aangekomen, niet te zien welke de amber is en welke
de witte, maar dat zal dan wel een kwestie van proberen worden. 1 heeft 1 gaatje
in de aansluiting en de ander heeft 3 gaatjes in de aansluiting, verder zie ik niet echt
enig ander verschil.
 

wakkie

Senior Member
Of die gaatjes er mee te maken hebben weet ik niet. Ik denk dat het soldeersel is. Ik heb een setje oranje (een voetje heeft 0 "gaatjes" en een voetje heeft 1 een bijna niet zichtbaar "gaatje") en een setje geel (een voetje heeft 11 "gaatjes" totaal aan beide zijden en een voetje heeft 12 "gaatjes" totaal aan beide zijden). Ik vermoed dus dat de oranje "amber" het knipperlicht is en de gele het achteruitrijlicht. Kan het niet uitproberen omdat ik de auto nog niet heb.
 

Beauri

Forumguru
Heb de lampjes uit die link, heb de verkoper maar een vraag gesteld, die zou het toch moeten weten, nu is mij engels niet zo vreselijk beroerd als mijn duits, maar ben benieuwd of hij het snapt:D
 

De Stip

Forumguru
Onlangs kreeg ik via dit forum een tip, dat bij Rijnwoud in Rotterdam de auto staat waar ik interesse in heb. Ik ben erheen gegaan en echt keurig geholpen. Aansluitend heb ik een afspraak gemaakt voor een vervolg gesprek en een zeer uitgebreide proefrit. Eergisteren was het eindelijk zover en heb ik gereden met een witte Karoq 1.5 TSI DSG Sportline Business. Daar zat een Columbus navigatie in. Ziet er puik uit, al vind ik draaiknoppen bij een Amundsen makkelijker. Maar ik zag in het menu van de auto, dat er allerlei gadgets waren die je kon oproepen. Bijvoorbeeld een sport stand waar je een aantal digitale meters ziet met KW, G krachten en turbodruk. Ook zag ik dat je gepersonaliseerde sleutels had. Wel drie stuks en ook nog een mogelijkheid voor een gast. Lijkt me wel handig hier in huis met 4 gebruikers.....
Maar is dat een onderdeel van de Columbus? Of behoort het tot de standaard uitrusting van deze Sportline Business? Ik kan nu hij in bestelling staat nog switchen van Amundsen naar Columbus namelijk....
 
Bovenaan Onderaan