Mijn Skoda App issues

Fabia 123

Forumguru
Nou, alles moet nu opgelost zijn, want er is een nieuwe App en we krijgen allemaal een kop koffie voor de hulp
07ad70fd3cc13988bfaa61930c07d342.jpg

Moet je die koffie met de app bestellen?
 

Mistraller

Senior Member
Hier ook geen handrem melding. En de ritten worden als zakelijk gelogd. Bovendien ontbreekt nog steeds de export functie. Iets dat zelfs vanwege de wetgevingen verplicht is geworden!
 

Pendragon

Forumguru
Hier ook geen handrem melding. En de ritten worden als zakelijk gelogd. Bovendien ontbreekt nog steeds de export functie. Iets dat zelfs vanwege de wetgevingen verplicht is geworden!
Handrem melding is er alleen bij elektrische handrem. Zakelijk of Privé kun je instellen in de App. Niet kunnen exporteren is inderdaad erg raar. De hele optie lijkt weg te zijn? Dit was normaal toch een extra abonnement?
 

jongetje

Forumguru
Pon helpt Shell door mensen op de snelweg naar zo'n dure shop te sturen.

Ik krijg nog elke keer een bericht dat de portieren nog openstaan terwijl dat niet zo is. Dus in hoeverre de app na een jaar al af is....
 

Spector

Forumguru
Pon helpt Shell door mensen op de snelweg naar zo'n dure shop te sturen.

Ik krijg nog elke keer een bericht dat de portieren nog openstaan terwijl dat niet zo is. Dus in hoeverre de app na een jaar al af is....
Dan krijg je in ieder geval nog meldingen, die krijg ik al een half jaar niet meer :D
 

Stuiver

Forumguru
Ik doe nog even een duit in het zakje: de app werkt bij mij, met de reguliere problemen en zo. Ik kan een route zien, krijg een score over de rit en kan zien waar de auto nu staat.
Als ik inlog op de website van skoda-connect zegt het systeem dat mijn licenties verlopen zijn.

Dus waarom komt er dan nog data door in de app???
 

Spector

Forumguru
Ik doe nog even een duit in het zakje: de app werkt bij mij, met de reguliere problemen en zo. Ik kan een route zien, krijg een score over de rit en kan zien waar de auto nu staat.
Als ik inlog op de website van skoda-connect zegt het systeem dat mijn licenties verlopen zijn.

Dus waarom komt er dan nog data door in de app???
De afgelopen licentie is voor Skoda Connect, de app van Skoda icm met je Columbus Connect voor live verkeers updates en dergelijke. Deze staat als ik het goed heb los van de Skoda app van PON.
 

Stuiver

Forumguru
Bij skoda can ik online-entertainment kopen, en care connect. Die laatste “ Houd controle over uw wagen, altijd en overal wanneer u onderweg bent.” Als ik die licentie niet heb, waarom stuurt deze dan informatie door naar de app van Pon?

Of denken jullie dat er twee systemen in de auto zitten die via een SIMkaart informatie doorsturen??
 

Pendragon

Forumguru
Ja, 2 verschillende systemen. Skoda Connect is af fabriek. Mijn Skoda is van Pon en wordt bij binnenkomst in NL ingebouwd. Ik heb beide, behalve kun je met de Skoda Connect weinig in de Karoq.
 
Laatst bewerkt:

Pendragon

Forumguru
Duidelijk. Toch vreemd, in de ene wel in de andere niet.
Helemaal eens. Ik wist het ook niet. Had het in de Kodiaq gezien. Toen ik bij de Karoq zag dat er Skoda Connect op zat dacht ik, dat is hetzelfde... Tot ik het wilde activeren. Dat ging dus niet. Heeft ook niemand verteld.
 

Michel

Forumguru
Dat klopt niet, want vanochtend kreeg ik wel ineens de melding. Ik heb de auto expres een aantal keren niet op de handrem gezet. En mijn Octavia heeft uiteraard een traditionele handrem.

Handrem melding is er alleen bij elektrische handrem. Zakelijk of Privé kun je instellen in de App. Niet kunnen exporteren is inderdaad erg raar. De hele optie lijkt weg te zijn? Dit was normaal toch een extra abonnement?
 

Pendragon

Forumguru
Dat klopt niet, want vanochtend kreeg ik wel ineens de melding. Ik heb de auto expres een aantal keren niet op de handrem gezet. En mijn Octavia heeft uiteraard een traditionele handrem.
Ok, mij is dat zo verteld toen ik navraag deed. Bij mijn O3 met gewone handrem heeft het ook nooit gewerkt.
 

Spector

Forumguru
Bij mij klopt er nog weinig van, volgens de app zouden de deuren geopend zijn terwijl die echt gesloten en op slot zijn (toch maar even gaan checken) en krijg ik nog altijd geen notificaties. Misschien de kosten voor al die kopjes koffie toch maar in de app investeren PON...
 
Bovenaan Onderaan