Mijn Skoda App issues

jongetje

Forumguru
Is het niet handiger om connect dingen in een connect topic te bespreken? Dit gaat over de mijn Skoda app. Dat is een totaal ander systeem.
 

jongetje

Forumguru
Ik moet weleens iemand ophalen. Zet de motor uit en wacht dan nog even. Opeens melding op mijn telefoon dat de deuren open zijn geweest. Is die app helderziend en stuurt de melding alvast omdat ik ooit toch wel zal uitstappen?
 

ralma

Lid
Sinds een jaar toen ze bij Skoda het geweldige idee hadden om het goed werkende mijn Skoda connect te vervangen door een nieuw VEEL betere app is het huilen met de pet op.
Iedere keer krijg je updates die nauwelijks of niets doen en kan je een gratis kop koffie halen langs de snelweg waar geen zinnig mens tankt i.v.m. de prijzen daar.
Nu al enkele weken is de app bij mij helemaal op hol geslagen, de auto staat ineens honderden meters ver weg van de plek waar hij werkelijk staat worden de hele dag en nacht de deuren geopend of is hij aan het rijden?
Is dit een storing bij mij of zijn er mensen die dezelfde problemen ondervinden?
Bij de klantenservice weten ze zoals gewoonlijk niets en wordt het door gegeven aan de betreffende afdeling maar gezien het feit dat die na een jaar geklungel nog steeds de app niet naar behoren laten werken hebben we daar ook niet veel van te verwachten.
 

Rallye

Forumguru
Even afgezien van je (terechte) opmerkingen: zien ze nu op Skoda Connect (van Skoda, zit in je navi) of MijnSkoda (van Pon (aparte module)? Deze worden vaak door elkaar gehaald. Van beide zijn overigens aparte topics.
 

EdK

Forumguru
haha waar de gevoelens ook staan , die blijven in ieder geval hetzelfde over deze PON soap....

Maar het schijnt dat als je een andere Skoda wagen koopt het probleem zich oplost
Meen dat @Pendragon eerst ook veel problemen had en sinds hij de Karoq heeft hoor ik niets meer er over van zijn zijde....

Maar goed het is beter dat deze software bagger is , de baggersoftware van boeing in zijn 737 geeft ergere gevolgen.
En die bleven in eerste instantie ook maar ontkennen.....
 

wakkie

Senior Member
Mijn Skoda app werkt naar behoren. Per abuis heb ik een keer uitgelogd. Na opnieuw ingelogd te hebben, krijg ik geen notificaties meer. Alle notificaties ingesteld, maar nee geen notificaties meer op mijn iPhone. Frappant, op mijn iPad krijg ik wel de notificaties.
 

wakkie

Senior Member
Mijn Skoda app werkt naar behoren. Per abuis heb ik een keer uitgelogd. Na opnieuw ingelogd te hebben, krijg ik geen notificaties meer. Alle notificaties ingesteld, maar nee geen notificaties meer op mijn iPhone. Frappant, op mijn iPad krijg ik wel de notificaties.

Update: de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en de notificaties komen ook weer tevoorschijn.
 

anoppe

Actief lid
Meh, ik kom niet eens voorbij het registratieproces. Volgende week een nieuwe auto, dan nog maar eens proberen....
 
Hallo, ik ben bezig met het aanmaken van een connect acount na het scannen van de qr code vraagt hij om.de km stand. Als.ik dit invul krijg ik de melsing dat dit niet klopt.... iemand ervaring mee?

Klopt het trouwens dat je infotainmend systeem.in de auto via deze app update? (Niet de navi maar de amundsen software)
 
Bovenaan Onderaan