Welke velgen voor de Kodiaq?

Welke velgen vind jij het mooist op de Kodiaq?

  • Ratikon (17")

  • Mytikas (17")

  • Triton (18")

  • Everest (18")

  • Elbrus (18")

  • Trinity polished (18")

  • Triglav polished (19")

  • Sirius polished (19")


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Japanese Power

Donateur
Als je 18 of 19” inch (zoals ik) hebt hoef je niet zo bang te zijn voor een bandenwissel.

Genoeg rubber en wang over omdat de banden nogal flink aan de maat zijn. Ik laat zomer/winter wissel altijd bij de dealer doen en tot nu toe geen velgschade.

Maar ik snap je angst wel een beetje. Misschien ben ik wat makkelijker daarin.
 
om toch nog maar belofte te houden.
excuses voor de late reactie.

de wintercombi (met Triglavs) zitten er inmiddels al weer onder ;)

De geheel combi ziet er gaaf uit: auto - velgen - treeplanken. Hier staat een bestelling aan te komen en deze combi is precies wat we hier thuis willen. We hebben nu nog wel de discussie voor welke kleur wit we gaan (ik weet het is ander topic); of Moon White, of Laser White, of Candy White. Welke kleur wit heb jij?
 

CBreedijk

Donateur
Ik heb Moon White.

Heb vorige week bij dealer met de kleurenstalen in mn hand gestaan.
Die geven weinig verschil.

Vandaag bij dealer (vorige week diagnose. Deze week sensor na roetfilter vervangen) kreeg ik complimenten over de auto.
Ze misten alleen zwarte velgen ;)
 
Ik heb Moon White.

Heb vorige week bij dealer met de kleurenstalen in mn hand gestaan.
Die geven weinig verschil.

Vandaag bij dealer (vorige week diagnose. Deze week sensor na roetfilter vervangen) kreeg ik complimenten over de auto.
Ze misten alleen zwarte velgen ;)

Fijn bedankt... dus wel tevreden over deze witte kleur. Ja bij de evt bestelling wil ik gaan voor de Vega zwart of antraciet
 

coolrunnings

Actief lid
De geheel combi ziet er gaaf uit: auto - velgen - treeplanken. Hier staat een bestelling aan te komen en deze combi is precies wat we hier thuis willen. We hebben nu nog wel de discussie voor welke kleur wit we gaan (ik weet het is ander topic); of Moon White, of Laser White, of Candy White. Welke kleur wit heb jij?

Volgens mij is Laser White niet meer leverbaar (ik had die kleur tenminste gekozen een jaar geleden en heb deze halverwege het jaar moeten veranderen omdat Laser White niet meer leverbaar was).
 

CBreedijk

Donateur
Fijn bedankt... dus wel tevreden over deze witte kleur. Ja bij de evt bestelling wil ik gaan voor de Vega zwart of antraciet

Ben blij met witte Kodiaq, ik vind wit m t best passen.
Maaaaaar........

Ik weet niet of ik hierna nog een keer een witte auto neem. (
Ben geen wasser en poetser.

Zilver of antraciet “maskeert” beter ;)
Maar is wel vaak een “veilige” kleur
 
Volgens mij is Laser White niet meer leverbaar (ik had die kleur tenminste gekozen een jaar geleden en heb deze halverwege het jaar moeten veranderen omdat Laser White niet meer leverbaar was).

Klopt inderdaad. Ik noemde even de 3 witte kleuren die ooit te bestellen waren aangezien ik wilde weten welke kleur @CBreedijk heeft. Mijn LM heeft mij gisteren aangegeven dat de Laser White niet meer te leveren is. Op dit moment zoals ik nu kan inzien is alleen nog Moon White leverbaar.
 

CBreedijk

Donateur
Ja bij de evt bestelling wil ik gaan voor de Vega zwart of antraciet

het "jammere" aan de Skoda zwarte en antraciete velgen vind ik dat ze gedeeltelijk brushed/alu zijn.
persoonlijk houd ik meer van uni. Dus helemaal zwart.

maar 150€ p velg spuiten x2 setjes, dat is me te gortig.
 

CBreedijk

Donateur
Nu wordt t een stuk interessanter. ;)

Keuze zomer (Sirius antraciet) of winterset (triglav) laten doen???

Jajaja ik weet t, t kan ook allebei ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Lease of geen lease maakt niet uit, is in beide gevallen een keuze van budgettering. In de offerte van m'n lease Octavia destijds had ik 2 sets lichtmetaal: 1 set voor de zomer en 1 set voor de winter. Voor de Kodiaq bleef die ruimte niet over binnen het gestelde leasebudget en is het zomer/winter wissel op velg geworden. En in ook nog eens een eigen bijdrage voor een leaseauto had ik geen zin.
 
Bovenaan Onderaan