Welke velgen voor de Kodiaq?

Welke velgen vind jij het mooist op de Kodiaq?

  • Ratikon (17")

  • Mytikas (17")

  • Triton (18")

  • Everest (18")

  • Elbrus (18")

  • Trinity polished (18")

  • Triglav polished (19")

  • Sirius polished (19")


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

CBreedijk

Donateur
alleen kale velgen?
of met banden nog gemonteerd?

heb de Triglav winterset nog onder de auto zitten
en zal dus dan de Sirius uit de winterstalling moeten trekken.

ik slaap er nog een nachtje (of wat over)

Iig bedankt voor t aanbod :thumbsup:
 

Mystikal

Senior Member
Klopt ging over de velgen. Budget nog ruim over op mijn sportline full options. Vindt de 20inch antraciet mooi, maar mat zwart was mooier geweest onder de auto.
789d6049cace2c7bf19752bf7f184f76.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

CBreedijk

Donateur
Ik zou eerder voor de Black Magic gaan.
Grillomlijsting, raamsierlijsten, logos en uitlaat dummies zijn ook allemaal shiny zwart bij mij.

En ja dan moeten de dakrails ook nog gedaan worden ;)
 
Klopt ging over de velgen. Budget nog ruim over op mijn sportline full options. Vindt de 20inch antraciet mooi, maar mat zwart was mooier geweest onder de auto.
789d6049cace2c7bf19752bf7f184f76.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Dit is idd ook een goede combi alles bij elkaar. Toch wil ik voor de Style Business gaan. Deze uitvoering is completer met opties die ik wil. Maar... die sideskirts/spoilers aan de zijkant en spoilers voor en achter zijn wel erg gaaf icm deze velgen. Iemand een idee of die ergens besteld kunnen worden en op een SB gezet kunnen worden?
 

CBreedijk

Donateur
Spoiler voor is volgens mij bij Superskoda te krijgen.
Spoilers zijkant dat zal de profi spuiter moeten doen. Heb iig nog niets gezien qua achter-market.
Achter spoiler uitlaat dummies ook via superskoda.

Zelf houd ik wel van de robuustere uitstraling van zwarte kunststof.

Maar we dwalen af, excuus
 
Spoiler voor is volgens mij bij Superskoda te krijgen.
Spoilers zijkant dat zal de profi spuiter moeten doen. Heb iig nog niets gezien qua achter-market.
Achter spoiler uitlaat dummies ook via superskoda.

Zelf houd ik wel van de robuustere uitstraling van zwarte kunststof.

Maar we dwalen af, excuus

Ja inderdaad we dwalen af... daarom blijf ik ook de combi maar steeds noemen: VELGEN VEGA en Sportline exterieur... Maar nog even dan: als ik je goed begrijp ziet er aan de zijkant niet een 'extra' spoiler, maar is het gewoon de kleurstelling... (in dit geval Moon white).

Iemand nog ervaring met bestellen bij https://www.wielengids.nl/velgen-configurator/
 
Mijn Kodiak is besteld met 20'' Vega antraciet polished velgen, Sportline in Metalic Crystal Black. Er waren geen kleurstalen van de Crystal black kleur en ik kon ook nergens foto's vinden van deze samenstelling. Een klein gokje dus..
 

KodiaqS2

Senior Member
ik ga voor trinity 18". net wat specialer en groter ogender dan de elbrus.. allebei mooi. (onder een SB magic zwart)
 

Daydreamke

Actief lid
is wel mooi die zwarte velgen maar om daar nu 300EU voor te betalen ... dan zou ik persoonlijk liever de originele zwarte triglavs kopen :)
 

CBreedijk

Donateur
Als alles van te voren zou kunnen. Ja dan miss ook.

Ik had op een jong gebruikte zilvergrijze Triglavs.
Heb er via SuperSkoda een set Sirius Antraciet bij gekocht.

Achteraf gezien had ik ook liever alles zwart gehad. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Spanic99

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Mijn Skoda Kodiaq Sportline Crystal black is onderweg. Nu laat ik achteraf nog 20inch velgen eronder zetten.

Hebben jullie nog goede ideeeen?

Ik heb nu deze in gedachte:
Ik twijfel een beetje omdat heel de auto zwart is en ik ook nog smoke kop en achterlampen neem + rs reflector.
En dan zitten er ineens velgen met chroom onder.

Thx alvast voor de ideeen
 

Bijlagen

  • IMG_6636.PNG
    IMG_6636.PNG
    2 MB · Weergaven: 229

CDK

Forumguru
Deze wielen gaan zeker goed staan op jouw Kodiaq, alleen zijn die gepolijste fronten erg corrosiegevoelig....
 

CBreedijk

Donateur
Ik ga de zilveren triglavs toch laten spuiten denk ik. Black magic
En de Sirius antraciet dan als wintervelg gaan gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan