Ik kan in stappen van 10 km / uur de snelheid aapnassen
@Canon-Eye dus een wisseling op de snelweg van 100 naar 120 (of andersom natuurlijk) is met 2x drukken voor elkaar. Ik mis de voorkeuren ook niet.
In de dagelijkse praktijk versnel je tot de gewenste snelheid en schakel je de cruise control in daarna kun je naar wens de gewenste snelheid (in mijn geval zelfs met een knopje op het stuur) instellen met stappen van 10 of 1 km/uur.
De keuze tussen wel of niet adaptief lijkt me ook weinig toevoegen eerlijk gezegd. Zonder verkeer gedraagt de ACC zich als een normale cruise control, dus ik zie geen meerwaarde van het omschakelen. Of je moet bewust bij iemand achterop willen rijden, maar dat kan ik niet voor jou invullen natuurlijk.
Ik kan het systeem wel omschakelen naar een snelheidsbeperker, dat werkt op zich wel fijn in de stad als je goed op moet letten door het drukke verkeer en niet per abuis te hard wilt rijden.
Het lijkt net of je er nog niet met ACC gereden hebt
@Canon-Eye