Welke kleur voor de Kodiaq?!

Welke kleur vind jij mooi op de Kodiaq?


  • Totaal aantal stemmers
    426
Ik was benieuwd naar de live kleur, staat ook nog niet bij de poll. Ik heb sinds drie weken een cappucino beige, want 11 maanden geleden kon je deze emerald green nog niet bestellen. Lijkt mij iig heel apart en stoer staan bij de Kodiaq.
 

Pendragon

Forumguru
Ik was benieuwd naar de live kleur, staat ook nog niet bij de poll. Ik heb sinds drie weken een cappucino beige, want 11 maanden geleden kon je deze emerald green nog niet bestellen. Lijkt mij iig heel apart en stoer staan bij de Kodiaq.
Voor mijn live kleur moet je tot oktober wachten, maar op youtube staan wel wat filmpjes met die kleur.
 

Frenk21

Forumguru
Inderdaad mooi. Zou nog mooier zijn als ze ook een “black pack” gaan leveren voor deze kleur in combi met zwarte velgen:jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

4DJ

Nieuw lid
Afgelopen weekend een Superb en een Karoq live in Velvet Red gezien en ik durf het toch niet aan. Dus kleur gewijzigd in Lava Blue (dan kan als het goed is nog voor auto's met een productieplanning van voor week 48). Het rood is toch wel erg "in your face" en dat is zakelijk gezien toch ook wel een dingetje, niet zo zeer dat mijn baas het een probleem vindt, maar meer voor mijzelf. Voordeel is dat ik wel weer geld over houd voor 19" Triglavs :jaja:
 

907

Senior Member
@4DJ hier dezelfde afweging, kom uit een mooi rode Mazda6. Even getwijfeld maar toch voor lava blue gegaan. Rij nu bijna 4mnd tevreden rond.
 

johndoe

Forumguru
Inderdaad mooi. Zou nog mooier zijn als ze ook een “black pack” gaan leveren voor deze kleur in combi met zwarte velgen:jaja:

Dat is precies mijn plan. Red Velvet Kodiaq met mat zwarte Triglav velgen is in bestelling en dan na aflevering een aantal dingen zwart laten maken: randen rond de zijramen, rand rond de grille, zwarte spiegels en A-stijlen en dak zwart laten maken.
 

coolrunnings

Actief lid
Ben zelf erg liefhebber van rood (Rij nu een Misano-rode A3), maar vindt zelf dat rood bij deze auto niet helemaal past.
Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak, anders zou het wel heel saai worden op de weg als we allemaal in dezelfde auto met dezelfde kleur zouden rondrijden.
 
Bovenaan Onderaan