Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

fiestaman

Forumguru
Bedankt! Paar leuke quote's van jullie :D Goed gevonden!
Wat de wegentax betreft, die zal denk ik hier wel meevallen. Net als de BIV (inschrijvingstax). Had ik misschien beter bekeken voor ik hem kocht :laugh:

Ach, voor een "fiestastische" auto heb ik wel wat over :maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

fiestaman

Forumguru
Vandaag in alle vroegte en stilte vertrokken richting Maldegem, firma Skytune genaamd ...

Meer dan 2,5u hadden ze niet nodig om mijn bolide om te toveren en mij terug naar huis te laten rijden met een mooi V8 geluid.

Een active sound system is hier het draaiend onderdeel voor. Instelbaar tot 6 profielen. Van niets naar wat luider, naar nog wat luider naar ... luid :jaja:

Dit in samenspraak met het op of terugschakelen met de peddels aan het stuur, zálig.

Binnen een weekje of 2 de 20" velgen opleggen en dan staat hij zo goed als gereed voor de zomer.
Nog juist de logo's zwart laten maken ( eventueel een rs6 front grill ) en he's a full black beauty
 

Schmart

Forumguru
Ah, Active Sound... Dat staat stiekem al een hele tijd op m'n verlanglijstje. Misschien ooit met een eigen Skoda. Om het topic even helemaal te laten ontsporen:


 

fiestaman

Forumguru
Heb je ook een geluidssample?

Ik zal proberen morgen een sample op te nemen. ( ondertussen is de vrouw er met de wagen erop uit :D )

Ik had in mijn gedachte om dit ooit wel is te installeren. Prijs had ik al wat rond gehoord, ik dacht gisteren, laten we is bellen om te horen hoelang de wachttijd is.
Nu was er deze ochtend nog 1 plaatsje vrij, anders was het eind maart.

Ach, ik wou het toch ooit dus why not nu direct. Eventjes gek gedaan dus :jaja:
Het leuke aan dit systeem en niet het originele van Audi is dat als je de wagen start, hij ook direct de sound maakt.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ben wel benieuwd naar het geluid :jaja: Voor België met z’n strenge keuringsregels wel een slimme vinding :jaja: Zelf heb ik een aftermarket bypass / kleppensysteem wat in België verboden is.
 

Schmart

Forumguru
Ik vind het geluid heel herkenbaar, maar ook een beetje kunstmatig. Ik hoor het veel op de Audi's A6 3.0 TDI in onze buurt (die het standaard hebben). Ik denk toch dat je beter af bent met je huidige uitlaatsysteem op je 2.0 TSI, maar voor een diesel is het wel een verbetering.
 

fiestaman

Forumguru
Het zijn 2 potten die aan je uitlaat gezet worden. Met behulp van een app op je phone kun je alles gaan instellen.

Voor een diesel is dit perfect. Mijn collega rijdt een A7 biturbo, deze heeft ook standaard een mooie roffel.

Corné, zal de gopro achteraan de bumper eens hangen en filmpje maken.

Prijs ligt tss de 1500 - 1800€. Deze is CE gekeurd, papieren voor de keuring heb ik ook meegekregen
 

fiestaman

Forumguru
@fiestaman , mooie Audi :thumbsup:. Voor mij ook de overstap naar Audi (https://www.skodaforum.nl/forum/i/na-8-jaar-twee-octavias-gereden-nu-een-audi-a4-besteld.35459/).
Veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst.

Bedankt.

Ik was super blij van de superb, qua rijgedrag, ruimte, looks,... maar de audi is echt nja... paar trappen hoger! ( niet van ruimte want daar heb ik moeten inboeten ) maar al de rest, gewoon zalig.
Tot nu toe, ben ik een blij man. Hopen dat dit zo blijft.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan