Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

Maartenvds

Forumguru
@fiestaman leuke wagen ik zal hem delen in mijn vriendengroep zijn aantal wel opzoek naar diesel auto ter tijdelijke overbrugging totdat ze een vast contract met wagen van de zaak krijgen. Echter word het dan een import naar nl en weet niet wat daar de bijkomende kosten van zijn.

:ot: Blijkbaar hebben jullie zetels in de auto en wij stoelen moest er wel om lachen:deuk:
 

fiestaman

Forumguru
@fiestaman leuke wagen ik zal hem delen in mijn vriendengroep zijn aantal wel opzoek naar diesel auto ter tijdelijke overbrugging totdat ze een vast contract met wagen van de zaak krijgen. Echter word het dan een import naar nl en weet niet wat daar de bijkomende kosten van zijn.

:ot: Blijkbaar hebben jullie zetels in de auto en wij stoelen moest er wel om lachen:deuk:

Maartenvds, bedankt! BPM komt op een 2000€. Had al wat navraag gedaan in NL.

In mijn auto staan zetels, die zitten namelijk zoals een zetel thuis, super dus :D
 

turboturbo

Forumguru
Wellicht ligt het diesel klimaat in BE wat lastig...?

Hier in NL bijv ken ik nog maar weinig mensen die diesel rijden ivm het steeds maar oplopende kantelpunt qua (jaar)kilometrage.....
 

fiestaman

Forumguru
We zitten met de emissie zones ondertussen, maar euro5 en euro6 norm zit je nog goed tot zeker 2025.

Ik zat er ook aan te denken om benzine te kopen. Ik doe niet mega veel km's meer maar kijk, de nieuwe is ook weer diesel geworden.

Ik heb een bod gehad in januari, had dit beter aangenomen maar dan had ik men andere wagen nog niet. Nu moet hij echt wel weg.
 

fiestaman

Forumguru
Ondertussen is het voorschot van de superb ook ontvangen, papieren getekend en zal deze overgedragen worden aan een nieuwe eigenaar.

Sinds vorige week staat de nieuwe auto ook op de oprit. Ik verlaat na 5jaar de skodastal.

Het is geworden een Audi A6 avant s-line. Een 2.0tdi 190pk s-tronic
Rijkelijk uitgerust:

Bose soundsystem
Led lichten voor
Led achter lichten ( swipe )
Elektrische sportstoelen met geheugen
S-line s6/rs6 interieur
Elektrische kofferklep
Volledig s-line binnen/buiten
Zwarte dakhemel
Shadow look
18" wintervelgen
20" zomervelgen
Sportophanging -3,5 cm
Achteruitcamera
Groot navigatie ( + extra scherm tss tellers )
Enz ...


6sek0g.jpg


jwt8mgofz.jpg

uz451miln1k.jpg


vijmr9ivwhkw.jpg


f2n6bhvurd.jpg


cviwl1i1n5.jpg



2kyfs9dc0dla.jpg


xz7r4lklly.jpg
 

MaxN

Donateur
Bah wat een mooie auto.
En wat lijken die 18" net ballonbanden onder die auto.
Het is dat die auto in NL niet te betalen is door de wegenbelasting, maar stond hier ook hoog op de lijst voor vervangers van onze S2C(nu helaas MAAR een O3C RS :D).
 
Bovenaan Onderaan