Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

Octavia32

Forumguru
Beter is het om iets omhoog te gaan heb ik ook gedaan, krijg je toch weer iets meer comfort terug.
En daarbij de ergenis van af en toe iets raken is voorbij

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
 

fiestaman

Forumguru
Ik moet zeggen, comfort is goed. Dus speciaal naar boven draaien moet niet echt.
Ja, dat raken en dat geluid erbij dat is minder.
 

s-line

Forumguru
Het einige wat je hoort of raakt is vaak je plastic wielkuip, kan geen kwaad en wordt vanzelf minder. Je kan ook proberen met 1 van de schroefjes eruit te halen(van de wielkuip) dat kan ook soms de boosdoener zijn. Maar omhoog zou ik hem nooit doen, dan wordt het optisch een stuk minder mooi.
 

fiestaman

Forumguru
Het is niet bij parkeren ofzo, gewoon af en toe bij oneffenheden in de weg. Valt ook te zien welke want het is niet bij alles.
Het is ook alleen aan bestuurderskant trouwens.
 

fiestaman

Forumguru
Weet jij zo de ET van die Audi velg? En heb je spoorverbreders gebruikt?

Deze is ET40. Geen spoorverbreders gebruikt. ( ben ik niet zo voor)

Liggen eigenlijk perfect binnen de kas. Alleen beetje schuren van de plastic wielkuip op sommige momenten, ligt echt aan de baan.
Maar het valt goed mee
 

fiestaman

Forumguru
Succes met de verkoop. Ben benieuwd of het nog een beetje wil lukken..:thumbsup:

Merci. Maar dat zal inderdaad de grote vraag zijn. Ik hoop het wel, maar ik vrees er langs de andere kant wel wat voor.
Het positieve eraan is, hij moet niet weg. Dus ik kan er alle kanten mee uit.

Ik blijf het een super wagen vinden, geen straf om er mee rond te rijden.
 

s-line

Forumguru
Oei dat word krap! Zo snel gaat het niet meer met een S2, is toch al een wat ouder model geworden zo langzamer hand
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan