Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

fiestaman

Forumguru
Dit weekend de wagen(s) laten wassen/clayen/waxen. Ze blinken weer als een spiegel!

zq8ldq1gd74f.jpg

rdz7pa71w6j.jpg


acqydet5.jpg


0y9k8cx1p.jpg
 

MaxN

Donateur
Ga je de chrome uitlaatpijpen ook nog vervangen door zwarte?
Leek mij ook leuk voor onze RS, maar deze zijn alleen voor de TSI RS verkrijgbaar.
 

fiestaman

Forumguru
Ga je de chrome uitlaatpijpen ook nog vervangen door zwarte?
Leek mij ook leuk voor onze RS, maar deze zijn alleen voor de TSI RS verkrijgbaar.

Dat is het plan. Alleen de competition versie zou dit hebben, dus zoeken naar dit onderdeelnummer als dit al te verkrijgen is.
Zoniet, lijkt het dat we dit zwart moeten laten spuiten.

Mijn collega heeft de tsi rs, inderdaad zwarte eindstukken
 

s-line

Forumguru
Ik denk niet dat ze van een RS TDI niet anders zijn zijn allebei nep en de maten zijn volgens mij identhiek
 

MaxN

Donateur
Wordt dan een mooie zwarte uitvoering.
Superskoda geeft voor de RS duidelijk aan alleen voor de TSI modellen, verder ook nog niet ergens anders een zwarte uitvoering gevonden.
Ik had ook het idee om de logo's en de uitlaateindes te vervangen voor zwarte, om de auto helemaal zwart te maken(leest wel raar dat laatste stukje :banghead:)
 

fiestaman

Forumguru
Het zou inderdaad een black out wagen moeten worden. Alleen over de velgen zelf ben ik nog niet uit.
Ik 20" liggen, maar misschien toch ander setje zwarte halen. Zal iets voor volgend jaar zijn ( denk ik )

mjn02u7.jpg


Deze heeft de zwarte eindpijpjes dus.
 

fiestaman

Forumguru
Ondertussen hebben de wintersloefjes plaats gemaakt voor de 20" Rs6 velgen. ( net dezelfde als de 18" )

Maar ik wou toch zwarte wielen, plan voor volgend jaar, alleen wat vroeger in gang geschoten en ander setje gehaald, ook 20" origineel Audi.

bnjck96.jpg

yg27ekl7l.jpg


S-line Logo's zijkant eraf gehaald, logo's zwart. Nu de uitlaten nog zwart ( nog steeds niet van gekomen )

Ondertussen een 5000km verder, en tot nu toe echt tevreden van.
 

fiestaman

Forumguru
Superdikman!

Whats next? Lampen tinten of naafkapjes hoogglans zwart?

Brute uitvoering zo, erg mooi.

Idee'tje van de lampen, alleen de keuring zegt.
Volgende is toch de uitlaten en mss de naafkapjes.

Ofwel wat Carbon ( spiegels, dakspoiler ) frontgrill of ... nog wel wat dingen te doen, maar op het gemak.
 

fiestaman

Forumguru
Ondertussen staat alles zwart. Zowel logo’s als uitlaten ( vervangen door die van de competition )

I.p.v. de 18” wintervelgen heb ik mij een setje oem Audi rotor velgen in 20” gekocht met dunlop winterband ( kwestie van ook mooi in de winter te rijden :bloos: )
Was het noodzaak, neen. But boys and toys ...

eykxcyzf.jpeg


2aseg9qyn.jpeg
 
Bovenaan Onderaan