Superb 3 2.0 tsi 4x4 280 pk -> hoeveel zijn er al?

Wie rijd er met een 2.0 tsi 4x4 280 pk

  • 2.0 tsi 280 pk belgie

    Stemmen: 10 43,5%
  • 2.0 tsi 280 pk nederland

    Stemmen: 13 56,5%

  • Totaal aantal stemmers
    23

leon-cupra

Forumguru
De uwe heeft dan weer tal van opties niet
noem mij er 3 die ik niet heb :tongue:
Jouw wagen was meer dan een jaar, had reeds 40.000km, dus wanneer we dezelfde wagens terug zouden verkopen, gaan de kilometers wel de doorslag geven en niet dat ik geen ACC heb. Voor de rest zal er niet veel verschil op zitten.
 

philippe bakker

Forumguru
noem mij er 3 die ik niet heb :tongue:
Jouw wagen was meer dan een jaar, had reeds 40.000km, dus wanneer we dezelfde wagens terug zouden verkopen, gaan de kilometers wel de doorslag geven en niet dat ik geen ACC heb. Voor de rest zal er niet veel verschil op zitten.
Ik ga die niet wegdoen :) mijn madam rijdt er graag mee. Binnen 4 jaar koop ik een golf R en zij mag deze hebben
 

leon-cupra

Forumguru
Das nog zo duur niet he
is de 280pk die op de skoda-meeting stond bij de dealer van st-niklaas. Staan enorm veel krassen op. Heb al veel demo's van hen gezien: om van te bleiten :mad: Allemaal om ter meest krassen, op de achterbumper ook. Denk dat er een verkoper zit die gewoon alles over de bumper sleurt. Ook veel met jassen tegen geschuurd met als gevolg heel veel krassen op deur.
 
Het was een showroom wagen (en inderdaad hij stond er al ff, maar ze hebben wel meerdere 280pk uitvoeringen verkocht) en inderdaad de kosten om hem te rijden zijn niet misselijk. Aan de andere kant voor dit geld is er geen vergelijk te vinden qua prestaties, comfort en binnenruimte. Ik ben dol op auto's maar in Nederland is een bmw audi of wat dan ook echt niet meer normaal qua prijs als je dezelfde opties zou aanvinken. Hoe dan ook, ik geniet er van, heerlijke auto, dat was mijn vorige Superb ook al dus ik wist waarvoor ik koos.
 

philippe bakker

Forumguru
Het was een showroom wagen (en inderdaad hij stond er al ff, maar ze hebben wel meerdere 280pk uitvoeringen verkocht) en inderdaad de kosten om hem te rijden zijn niet misselijk. Aan de andere kant voor dit geld is er geen vergelijk te vinden qua prestaties, comfort en binnenruimte. Ik ben dol op auto's maar in Nederland is een bmw audi of wat dan ook echt niet meer normaal qua prijs als je dezelfde opties zou aanvinken. Hoe dan ook, ik geniet er van, heerlijke auto, dat was mijn vorige Superb ook al dus ik wist waarvoor ik koos.
Das idd een hele mooie en goede auto !
 

leon-cupra

Forumguru
Daar ben ik voorlopig te gierig voor. En dat mag ik ook niet van de grote baas hier. Mijn tactiek is per auto een 10.000 opschuiven naar boven
ga je lang mogen wachten op een GLC amg ;) ben je er net met je 10.000euro schijf, is de glc net 10.000euro duurder geworden :deuk:
En met een golf R, een mooie tweedehandse is ook al minstens 40.000euro.

Maar je schijvensysteem, mooi plan. Kan je tenminste elke keer uitkijken en verlangen naar dat iets meer en beter.
 

philippe bakker

Forumguru
ga je lang mogen wachten op een GLC amg ;) ben je er net met je 10.000euro schijf, is de glc net 10.000euro duurder geworden :deuk:
En met een golf R, een mooie tweedehandse is ook al minstens 40.000euro.

Maar je schijvensysteem, mooi plan. Kan je tenminste elke keer uitkijken en verlangen naar dat iets meer en beter.
De golf is toch de minimum stap se volgende keer
 

kriva

Lid
@leon-cupra Klopt dat het een ex-demo is in sint Niklaas, ik ben ook naar deze gaan kijken alvorens wij de onze besteld hebben.Veel krassen, aanzienlijke schade op minstens twee velgen, en een dealer die beweert dat 39900€ hun absoluut laagste prijs is, maar nog geen maand later de geadverteerde prijs wel met 1000€ laat zakken.
We hebben er voor gekozen een nieuwe te bestellen, en verbazend genoeg niet daar.
 

philippe bakker

Forumguru
@leon-cupra Klopt dat het een ex-demo is in sint Niklaas, ik ben ook naar deze gaan kijken alvorens wij de onze besteld hebben.Veel krassen, aanzienlijke schade op minstens twee velgen, en een dealer die beweert dat 39900€ hun absoluut laagste prijs is, maar nog geen maand later de geadverteerde prijs wel met 1000€ laat zakken.
We hebben er voor gekozen een nieuwe te bestellen, en verbazend genoeg niet daar.
Bij van imschoot ?
 
Bovenaan Onderaan