Kodiaq vragen en weetjes

Frenk21

Forumguru
@johnboy , is dezelfde alleen in duits met een paar verschillen van levering in het land.
Ben benieuwd of hier ook de combi stof ruit en leer leverbaar wordt.
 

Frenk21

Forumguru
Dakdragers kun je in NL nog steeds niet bestellen als accessoire :mad:
Ik heb ze nu van Thule die ik gebruik voor mijn O3 RS combi en S2combi. Aangezien de Kodiaq ook dezelfde dakrail heeft(zo te zien op de foto's) neem ik aan dat deze gewoon passen:D.
Helaas heeft Emuk nog geen spezial spiegel voor de Kodiaq:cry:
 

marang73

Forumguru
Skoda Kodiaq ontleed:

Skoda_Kodiaq_2017_technika_12_800_600.jpg


Meer: http://www.autoforum.cz/technika/skoda-rozrezala-novy-kodiaq-podivejte-se-co-vse-skryva-v-utrobach/
 

FTAS

Lid
Ik heb ze nu van Thule die ik gebruik voor mijn O3 RS combi en S2combi. Aangezien de Kodiaq ook dezelfde dakrail heeft(zo te zien op de foto's) neem ik aan dat deze gewoon passen:D.
Helaas heeft Emuk nog geen spezial spiegel voor de Kodiaq:cry:

Op website van Thule kun je inmiddels de Kodiaq selecteren om de geschikte Thule producten te zien.
 

VanRoyal

Forumguru
Ik heb al meerdere keren gelezen dat het mogelijk is om de Kodiaq te personaliseren a.d.h.v. de sleutel die je gebruikt. Zo zou je per bestuurder / sleutel instellingen kunnen opslaan voor de stoelen, radio, navigatie, verwarming, etc. Weet iemand of dit een standaard feature is?
 
De optie driving mode krijg je een extra sleutel om je Kodiaq te personaliseren.
Is niet standaard bij de Style BL
 

VanRoyal

Forumguru
Kan dat alleen met driving mode select? Dat gaat toch meer over de rijeigenschappen zoals stuurbekrachtiging? Zou wel zuur zijn, want driving mode select is 'niet mogelijk' op de normale Style...

Heb de handleiding er even op nageslagen (had ik eerder moeten bedenken). Staat niets over voorwaarden, alleen: "Let op: Wagens met de personaliseringsfunctie worden af fabriek met drie sleutels geleverd."

Dat zegt dus nog niets.

Edit: Op http://www.skoda-auto.com/en/models/new-superb/comfort vind ik het volgende over de Superb, dus zal op de Kodiaq wel hetzelfde zijn:

Personalisation and Driving Mode Select
The personalisation mode lets different drivers call up their “own” individual settings immediately after activating the car. The car distinguishes the various users by the key they use to unlock it, and adjusts the settings accordingly based on the corresponding profile that has been saved. Personalisation is delivered with three keys (three personalised profiles) as part of Driving Mode Select.

KAKZOOI... wat een onzin van PON dat Driving Mode Select geen optie is voor de normale Style.
 
Laatst bewerkt:

johnboy

Forumguru
Dit lijkt wel standaard:

Geheugenfunctie van de sleutel met radiografische
afstandsbediening

Lees en bekijk eerst op bladzijde 82.
Bij elke vergrendeling van de wagen worden de bestuurdersstoel- en buitenspiegelinstellingen
opgeslagen en aan de sleutel toegewezen, waarmee de
wagen wordt vergrendeld.
Bij het hierna weer ontgrendelen van de wagen met dezelfde sleutel en het
openen van het bestuurdersportier worden de bestuurdersstoel en de buitenspiegels
in de voor deze sleutel opgeslagen stand gezet.
Deze functie kan in het infotainment in het menu  →  → Stoelen geactiveerd/
gedeactiveerd worden.
 
Op blz 54 staat de personalisatie uitgelegd. Functies hangen samen met versie van de navigatie en natuurlijk met de andere opties, als je geen el. Verstelbare stoel hebt kun je deze natuurlijk niet programmeren.

Overzicht van enkele gepersonaliseerde functies Lees en bekijk eerst op bladzijde 53. Rijmodus - laatst gekozen modus, modusinstelling Individual. Instelling van de elektrisch instelbare bestuurdersstoel. Buitenspiegelverstelling. Hulpsystemen - rijstrookhulp (Lane Assist), inparkeerhulp (ParkPilot). Licht - sfeerverlichting, comfortknipperen, COMING HOME / LEAVING HOME. Climatronic - temperatuur in de afzonderlijke bereiken, aanjagertoerental,circulatiefunctie. Infotainment-instellingen - helderheidsniveau van het beeldscherm, toetsen-toewijzing. Radio - klankinstellingen, zendersortering. Media - willekeurige weergave/titelherhaling, gekozen videoformaat. Spraakbediening - akoestische signalen. Navigatie - thuisadres, alternatieve routes, aanbevolen routes, herinneringaan brandstofgebrekLet opDe omvang van de gepersonaliseerde functies is afhankelijk van het infotain- menttype.
 

CDK

Forumguru
Is er iemand die de verschillen weet tussen de gewone LED achterlichten en de "luxe" LED achterlichten?
 
Bovenaan Onderaan