Kodiaq vragen en weetjes

maik1

Forumguru
Vraagje over de "light assist": in de prijslijst van de kodiaq vind je de volgende standaard optie vanaf de Ambition: "lichtassistent met coming home, leaving home en tunnellicht".
Ik ben er wel al achter dat die lichtassistent niet hetzelfde is als de "smart light assist" optie, maar is het misschien wel hetzelfde als de "light assist" die hier bijna onderaan op deze pagina uitgelegd wordt (tweede tabje)? Let op, dit is voor de superb, maar ik neem aan dat het voor de kodiaq hetzelfde zou zijn:

http://www.skoda.nl/modellen/superb-combi/veiligheid

In de kodiaq handleiding staat op pagina 72 wel weer wat beschreven over "grootlichtassistent (light assist)", maar beschrijft niet precies de functionaliteit zoals op de pagina hierboven. Is de "lichtassistent" die standaard vanaf de ambition geleverd wordt nou ook dezelfde als het "grootlichtassistent"?

Eigenlijk zijn het dus een paar vragen :)

Klein schopje. Heeft iemand bovenstaande al eens uitgezocht? Misschien moet ik het eens vragen in het superb deel van het forum. De superb is neem ik aan ook te bestellen met full led?
 

johnboy

Donateur
Ha, zeker niet doen, maar als je met je muis boven de link gaat zie je onderin Outlook (tenminste als je dat gebruikt) de link zien.
 

CDK

Forumguru
Ik heb niets ontvangen hoor, de mijne zal nog niet ingepland zijn denk ik :deuk: nog ff en ik krijg hem pas in november :pieker:
 
Bovenaan Onderaan