Kodiaq vragen en weetjes

VanRoyal

Forumguru

Hierbij de bekleding van de style uitvoering
Dat navigatieysteem lijkt me eerder een 6,5" met fysieke knoppen dan een 8" met touch, is dit wel echt een Style uitvoering? Weet trouwens niet wat ik van de bekleding vind als ik hem zo zie, wat aan de grijzige kant. Op de configurator foto's ziet het er allemaal wat luxer uit...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Dat navigatieysteem lijkt me eerder een 6,5" met fysieke knoppen dan een 8" met touch, is dit wel echt een Style uitvoering? Weet trouwens niet wat ik van de bekleding vind als ik hem zo zie, wat aan de grijzige kant. Op de configurator foto's ziet het er allemaal wat luxer uit...
Dat is een systeem "Swing" zal wellicht zo in de style in Tsjechië geconfigureerd kunnen worden
 

diwo220

Senior Member
Voor de weetjes een vraag:
Weet iemand of een alarm in het KESSY packet zit ?
Lijkt in andere landen wel zo, in NL onduidelijk..
 

johnboy

Donateur
Wat ik begreep van de dealer: geen alarm omdat deze niet aan niveau 3 voldoet. Kan wel als extra na binnenkomst auto worden gemonteerd. Ik dacht ruim 730 euro.

Wordt dacht ik een DVS90 Defa alarm.
Wel 2 aparte sleutels van Defa bij bestellen ter voorkoming meenemen auto ivm gekraakte code van de autosleutel.

Wel gek omdat bij de VW Tiguan het dacht ik wel bestellen is...
 

Frenk21

Forumguru
Wie weet wanneer je een achterbank krijgt die in 60:40 of 40:20:40 neerklapbaar is? Ik kan het nergens vinden in de brochures
 

duijt

Forumguru
Voor alle stoelen op de 2e rij geldt dat 'they are technically split 60/40 as the seat bases are only split 60/40 but the seat backs fold 40/20/40.' Lees ik op het Engelse forum
 
  • Leuk
Waarderingen: FTAS

EdK

Forumguru
Jammer dat ze niet het stoelensysteem van de Yeti (RR) hebben overgenomen in de Kodiaq.
Is echt een ideaal systeem en kun je ze er ook nog uit halen en gebruiken tijdens de picknick
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan