Kodiaq vragen en weetjes

VanRoyal

Forumguru
Ik zou wel een uitnodiging ontvangen voor de preview bij Wittebrug, misschien dat dit de content van de mail zou moeten zijn?
 

maik1

Forumguru
Ik heb onderstaande filmpje gevonden waarin je toch wel redelijk duidelijk kan zien dat je de maximale beenruimte houdt op de tweede zitrij met de derde zitrij neergeklapt.


Op het eind van het stukje dat op de achterbank is geschoten (en waar de beenruimte op dat moment riant is) zie je duidelijk het gesloten roldek van de bagageruimte, dus moet de derde zitrij wel neergeklapt zijn. Verderop zie je dan ook dat die derde zitrij neergeklapt is, maar dat had ook tussendoor veranderd kunnen zijn, vandaar mijn opmerking over het roldek. Het roldek sluit ook mooi aan op de rugleuning van de tweede zitrij. Ik zie ook geen tweede montagepunt voor het roldek, waar hij gemonteerd zou kunnen worden als de tweede zitrij naar voren zou zijn geschoven.
Belangeloos uitgezocht door deze 5-zitter eigenaar in spé ;)
 

VanRoyal

Forumguru
Ik heb net de uitnodiging binnen voor de preview. Het gaat wel echt op uitnodiging en reservering, ik moest me registreren via een site:

BELEEF DE ŠKODA KODIAQ TIJDENS EEN EXCLUSIEVE SNEAK PREVIEW

Geachte VanRoyal,

Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de sneak preview van de ŠKODA KODIAQ. Uw reservering staat gepland op 01-03-2017 om 16:00 uur.
U bent van harte welkom bij:

Wittebrug
Hofweg 39
2251 LP Voorschoten

Belangrijk
Wij maken u er graag op attent dat u een geldig legitimatiebewijs (paspoort of identiteitskaart) en geldig rijbewijs dient mee te nemen. Zonder deze documenten is het helaas niet mogelijk om de ŠKODA KODIAQ zelf te ervaren.

Wilt u uw reservering nog wijzigen? Dan kunt u opnieuw inloggen via de onderstaande link en het tijdstip wijzigen (indien beschikbaar).
 

maik1

Forumguru
Hier ook de uitnodiging binnen voor de preview in Voorschoten. Ik heb me ingeschreven voor de avond en mag vanaf 19u.
 
@Plextor Daarom heb ik toch de Diesel genomen

Diesel: DSG-7 Benzine: DSG-6
Diesel: 110(150PK)/3500 toeren Benzine: 110(150PK)/5000 toeren
Diesel: 340 NM koppel/1750-3000 Benzine: 250/1500-3500
Diesel: 2000kg trekken Benzine: 1800kg trekken
Diesel: 4.9 (l / 100 km) Benzine: 6.2 (l / 100 km)

Diesel: 2.0 TDI 110kW 7 versn. DSG Benzine: 1.4 TSI 110kW 6 versn. DSG
 

Plextor

Nieuw lid
Heb wel ergens gelezen dat de optie 4X4 ook 100Kg meer gewicht heeft en daarmee misschien ook iets minder vlot...
 
Bovenaan Onderaan