RS weer terecht en de verdere zoektocht

cortrans

Forumguru
Hou wel van een geintje.....
Ach, ben nu wel over de schrik heen en de meeste boosheid is afgezakt. Ga me nu maar eens bezighouden met het zoeken naar een opvolger, heb misschien al wat gevonden......

Die zal nooit en te nimmer worden gejat :deuk::deuk::deuk::maakmegek:
Nee dat geloof ik graag. Daar wil je nog niet dood in gevonden worden..... (Maar wel een ruimte monster)
 
Maar hopelijk een troost dat de auto goed cq All risk verzekerd is... ...De toekomst zal het uitwijzen!?

Uit ervaring deel ik helaas de mening van @Schippersss. Het zal de dagwaarde worden. Voor een dergelijk bedrag koop je zelden of nooit de auto die je had. Volledig onterecht, onrechtvaardig en uitermate frustrerend.

Zelfs als je een contra-expertise aanvraagt en de vergoeding iets hoger uit mocht vallen ben je het bedrag van de contra-expertise kwijt.

Ik wil niet te doemdenkerig doen.
Ik hoop dat je een niet al te zuur gevoel aan zult overhouden.
 

plaza

Forumguru
Ik had het bericht ook al gedeeld op Facebook , echt klote , ik weet hoe gek je op je RS was.
Mooie Superb met 2.0 tfsi motor van een paar jaar oud lijkt mij ook wel een mooie vervanger, is
in ieder geval iets minder opvallend en net zo snel als je RS .
 

Thokozanoah

Forumguru
Ik had het bericht ook al gedeeld op Facebook , echt klote , ik weet hoe gek je op je RS was.
Mooie Superb met 2.0 tfsi motor van een paar jaar oud lijkt mij ook wel een mooie vervanger, is
in ieder geval iets minder opvallend en net zo snel als je RS .
Is zeker een kanshebber, ik vind de SuperB nog steeds een schitterende auto, met name met de juiste wielen en verlaging......dus wie weet.....
 

Thokozanoah

Forumguru
Vanmiddag belde de politie uit Raalte, vannacht is er wederom een inbraak gepleegd in Raalte en heeft een getuige een blauwe station gespot, alleen met Led verlichting en mijn RS had geen led.
Tevens verder gevraagd wat er nu wordt verstaan onder verdachte omstandigheden......het blijkt dat de RS vorige week is gespot door een beveiligingsbeambte en zag dat de bestuurder een bivakmuts droeg. Meteen melding gedaan bij de politie en die heeft een eenheid ingezet, auto helaas niet meer gesignaleerd.....
Verder geen nieuws.
 

Simon1984

Senior Member
(hele dure woorden) dat is niet OK!!!! Ik zou gek worden.
Bij mijn vader een hele tijd geleden hebben ze toen een Ford Sierra 2.7 gestolen voor ram kraken enzo.
Je krijgt er vaak te weinig voor terug, en wat je zegt als je hem terugkrijgt....Wil je er zelf niet meer in rijden.

Erg vervelend en helaas blijft het ook in je hoofd spoken voor een lange tijd.....Succes en hopelijk komt er goeds uit!
Sterkte!
 

Thokozanoah

Forumguru
Zenuwslopend.......vandaag een belletje van de politie, ze denken mijn auto te hebben gevonden. In Raalte is een blauwe Skoda Octavia in beslag genomen met geblindeerde ruiten, maar omdat alle nummers zijn weggehaald (??) en de auto op slot stond, kunnen ze niet met zekerheid zeggen dat het om mijn RS gaat. De sleutel is opgehaald en er zal een onderzoek worden ingesteld om de "identiteit" vast te stellen. Morgen weet ik meer hopelijk.
 
Bovenaan Onderaan