RS weer terecht en de verdere zoektocht

Schippersss

Forumguru
Verzekering geeft het 30 dagen de tijd, voordat men overgaat tot uitbetaling van de dagwaarde. Denk dat hem met verkoop stuk meer had opbracht, helaas.
 

Captain Hook

Forumguru
Toch blijft het opmerkelijk... Nederland hangt vol met ANPR camera's (o.a. bij de grensovergangen). Maar als er een vehikel van een 'gewone' burger wordt ontvreemd is deze technologie ineens niet inzetbaar/toepasbaar...:pieker::koffie:
 

Canon-Eye

Forumguru
Nou ja, jonge gasten met petjes (toch wel het type dat overvallen pleegt etc.) die vallen minder op in een Skoda RS dan in een dikke Audi of BMW denk ik dan.
Dat is een enigszins bedenkelijke redenering, want hiermee verklaar je de RS dus eigenlijk tot een jonge-gasten-met-petjes-auto. :deuk:
Vinden de RS-liefhebbers hier niet leuk, gok ik... ;)
 

Schippersss

Forumguru
Nee, maar wie denkt er nu aan diefstal...
Niemand, je wilt je auto aanbieden aan het publiek en je denk geen moment aan dat er ook types mee kijken die ook interesse hebben, maar dan zonder betaling. Helaas werkt het zo. Wordt hier op aantal fora vaak voor gewaarschuwd, en ik kom dan vaak mooie bolides tegen die al aantal jaar in het bezit zijn, en na het plaatsen op Mp,
een aantal dagen veder, ineens gestolen zijn.
 

Noord26

Forumguru
Goed om te lezen dat je er nog positief tegenover staat.

Als je hoopt dat ze hem niet terug gaan vinden, is het meestal wel een klap in het gezicht qua dagwaarde.. Verzekeraars houden dan meestal vast aan de auto telex waarde qua inruil. Dus alle extra's qua aanpassingen en zeer goed onderhoud telt dan gewoon niet mee.

Dat gezegd hebbende is terug krijgen wellicht ook helemaal geen verkeerde optie. Ik deel je gevoel echter. Toen de navigatie uit de onze werd gejat met 8000 euro totaal schade heb ik ook een paar weken moeite gehad tussen de oren.
 

Captain Hook

Forumguru
Dagwaarde? Oeps, dat kon nog wel eens tegenvallen... Als je puur het kenteken gebruikt om eens te checken wat de dagwaarde is (zonder opties), is de vervangingswaarde bij total loss zo tussen de 15-20k (afhankelijk v.d. kilometerstand)
 

B.Stuurder

Forumguru
Dat is een enigszins bedenkelijke redenering, want hiermee verklaar je de RS dus eigenlijk tot een jonge-gasten-met-petjes-auto. :deuk:
Vinden de RS-liefhebbers hier niet leuk, gok ik... ;)

Ik geef toe, jouw reactie zat ik aan te denken toen ik de post plaatste :D. Maar, dat bedoel ik niet uiteraard, een mus is een vogel, maar een vogel is niet persé een mus.
Wat ik bedoel staat er ook: een Skoda RS is bereikbaarder voor jonge gasten met petjes (die frappant genoeg meer geld lijken te hebben dan ik op die leeftijd) dan een dikke Audi (van recent bouwjaar.)
Ik had zelf ook een RS willen hebben, dus dan zou ik mezelf ook incrimineren. ;)
 

Thokozanoah

Forumguru
blijkbaar toch wel, en ze waren er zo weg van, dat ze hem maar gelijk mee namen.......... (sorry, is grappig bedoeld, maar begrijp heel goed, dat jij dat anders ziet....)
Hou wel van een geintje.....
Ach, ben nu wel over de schrik heen en de meeste boosheid is afgezakt. Ga me nu maar eens bezighouden met het zoeken naar een opvolger, heb misschien al wat gevonden......

Die zal nooit en te nimmer worden gejat :deuk::deuk::deuk::maakmegek:
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    62,8 KB · Weergaven: 66

jered

Lid
Goed bedoeld uiteraard, maar ik gok dat de kans om in Dubai te kijken meer kansen bied, dan in regio Rotterdam.
Deze auto is/wordt voor een snelle actie gebruikt binnenkort of is al ver de grens over....... (misschien wel naar Dubai)

Hier rijdt wel wat duurders rond s8 S AMG coupe en duurder


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan