RS weer terecht en de verdere zoektocht

Ben erg benieuwd hoe de huidige situatie is, ik hoop niet dat het je auto is... die wil je niet meer terug hebben.
Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn Leon FR, was ook een erg snelle... nooit meer terug gezien.
 

Thokozanoah

Forumguru
Zojuist het verlossende belletje van de politie.....
HET IS MIJN RS, dus binnen een paar dagen wordt de auto vrijgegeven en door de verzekering opgehaald.
Positieve aan het nieuws dat alle persoonlijke spullen nog in de auto liggen en wat voor mij van belang is, alle onderhoudsboekjes, facturen etc zijn nog aanwezig!
Volgens de politie ziet de auto er zeer netjes uit en er is weinig mee gereden, dus het lijkt mee te vallen.
 

RefleCs

Forumguru
Wow!!! Hopelijk niet al teveel ellende nog achteraf! Heel veel succes! Het lijkt me wel vreemd als je weet dat anderen in je auto hebben gereden!
 
Mooi dat hij er weer is, alleen het idee dat er hufter in je auto heeft gereden geeft al niet meer het fijne en betrouwbare gevoel. Wie weet wat er onderhuids gebeurd is, koude turbo trappen, warme turbo (niet afgekoeld ed).

Dubbel gevoel.
 

RefleCs

Forumguru
En toch zou ik me daar niet al te snel druk om maken. Tuurlijk is dat geen fijn idee. Maar het terughebben van de auto is al heel wat.
 

edero

Forumguru
Das top :thumbsup:! Je zou dan toch denken dattie voor de verkoop/op bestelling is gestolen, nummers verwijderd, nog netjes eruit zien, weinig mee gereden en alles nog aanwezig. Hopelijk is het echt zo, en dat de verdere afhandeling alsnog meevalt.
 

Thokozanoah

Forumguru
Ik maak me er niet zo druk om, aan de km stand te zien is er bijna niet mee gereden, en de politie heeft ze zelf niet rijdend gezien, dus ze hebben niet hoeven vluchten. Bij absurd rijgedrag zouden ze alleen maar extra opvallen.
Ik eis voor straks een technische keuring en onderzoek aan onderzijde van de auto. Als er nu toch beschadigingen zijn, dan vallen ze niet op en kunnen ze eenvoudig verholpen worden...de agent zag nl niets opvallends aan de auto!
Maar ik zal zelf de auto ook inspecteren, auto was nl 100% krasvrij...
 
Laatst bewerkt:

RefleCs

Forumguru
Hmm als ze er zo weinig mee hebben gereden is hat dan wellicht toch de bedoeling geweest om de auto te verhandelen? Zijn de daders ook gepakt zover je weet?
 
Bovenaan Onderaan