RS weer terecht en de verdere zoektocht

Topic in 'Mijn auto' gestart door Thokozanoah, 17-08-2016.

1. fiestaman

fiestaman Forumguru

Niet fijn. Hopelijk komt alles in orde!

Thokozanoah vindt dit leuk.

2. EdK

EdK Forumguru

Ja ik ook , in Vorden bij een ingang van één van de vele campings daar rond het dorp :jaja::D

3. reeseend

reeseend Senior Member

Shit man. Succes met de afhandeling

4. Schippersss

Schippersss Forumguru

Verzekering geeft het 30 dagen de tijd, voordat men overgaat tot uitbetaling van de dagwaarde. Denk dat hem met verkoop stuk meer had opbracht, helaas.

5. Captain Hook

Captain Hook Forumguru

Toch blijft het opmerkelijk... Nederland hangt vol met ANPR camera's (o.a. bij de grensovergangen). Maar als er een vehikel van een 'gewone' burger wordt ontvreemd is deze technologie ineens niet inzetbaar/toepasbaar...:pieker::koffie:

cortrans vindt dit leuk.
  6. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Dat is een enigszins bedenkelijke redenering, want hiermee verklaar je de RS dus eigenlijk tot een jonge-gasten-met-petjes-auto. :deuk:
    Vinden de RS-liefhebbers hier niet leuk, gok ik... ;)

7. Schippersss

Schippersss Forumguru

Niemand, je wilt je auto aanbieden aan het publiek en je denk geen moment aan dat er ook types mee kijken die ook interesse hebben, maar dan zonder betaling. Helaas werkt het zo. Wordt hier op aantal fora vaak voor gewaarschuwd, en ik kom dan vaak mooie bolides tegen die al aantal jaar in het bezit zijn, en na het plaatsen op Mp,
    een aantal dagen veder, ineens gestolen zijn.

8. Thokozanoah

Thokozanoah Forumguru

Ach, ik draag ook wel eens een pet en voel mij met mijn 44 jaar ook nog behoorlijk jong:D

Pendragon, ertromp, Ridley en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Noord26

Noord26 Forumguru

Goed om te lezen dat je er nog positief tegenover staat.

Als je hoopt dat ze hem niet terug gaan vinden, is het meestal wel een klap in het gezicht qua dagwaarde.. Verzekeraars houden dan meestal vast aan de auto telex waarde qua inruil. Dus alle extra's qua aanpassingen en zeer goed onderhoud telt dan gewoon niet mee.

Dat gezegd hebbende is terug krijgen wellicht ook helemaal geen verkeerde optie. Ik deel je gevoel echter. Toen de navigatie uit de onze werd gejat met 8000 euro totaal schade heb ik ook een paar weken moeite gehad tussen de oren.

10. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

OK, maar om nou op één hoop te worden geveegd met die ouwe GolfGTI-tjes en BMW3-tjes brigade... :D

11. Captain Hook

Captain Hook Forumguru

Dagwaarde? Oeps, dat kon nog wel eens tegenvallen... Als je puur het kenteken gebruikt om eens te checken wat de dagwaarde is (zonder opties), is de vervangingswaarde bij total loss zo tussen de 15-20k (afhankelijk v.d. kilometerstand)

12. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Ik geef toe, jouw reactie zat ik aan te denken toen ik de post plaatste :D. Maar, dat bedoel ik niet uiteraard, een mus is een vogel, maar een vogel is niet persé een mus.
    Wat ik bedoel staat er ook: een Skoda RS is bereikbaarder voor jonge gasten met petjes (die frappant genoeg meer geld lijken te hebben dan ik op die leeftijd) dan een dikke Audi (van recent bouwjaar.)
    Ik had zelf ook een RS willen hebben, dus dan zou ik mezelf ook incrimineren. ;)

Canon-Eye vindt dit leuk.
  13. cortrans

cortrans Forumguru

blijkbaar toch wel, en ze waren er zo weg van, dat ze hem maar gelijk mee namen.......... (sorry, is grappig bedoeld, maar begrijp heel goed, dat jij dat anders ziet....)

14. jered

jered Lid

Ik hou Rotterdam en omgeving voor je in de gaten zodra ik terug ben uit Dubai

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

15. cortrans

cortrans Forumguru

Goed bedoeld uiteraard, maar ik gok dat de kans om in Dubai te kijken meer kansen bied, dan in regio Rotterdam.
    Deze auto is/wordt voor een snelle actie gebruikt binnenkort of is al ver de grens over....... (misschien wel naar Dubai)

jered, Thokozanoah, Hetzer en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Thokozanoah

Thokozanoah Forumguru

Hou wel van een geintje.....
    Ach, ben nu wel over de schrik heen en de meeste boosheid is afgezakt. Ga me nu maar eens bezighouden met het zoeken naar een opvolger, heb misschien al wat gevonden......

Die zal nooit en te nimmer worden gejat :deuk::deuk::deuk::maakmegek:

Bijgevoegde bestanden:

Ridley, heusinkveldb, Cordoba en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. Baphi

Baphi Forumguru

Slimme keuze.... Zelden zo'n lelijke auto voorbij zien komen... Aan de andere kant: dikke motor erin...

18. MaxN

MaxN Forumguru Donateur

Deze moeten ze je juist afnemen.
    Is mensonwaardig om in te rijden! :D

cortrans en Thokozanoah vinden dit leuk.
  19. jered

jered Lid

Hier rijdt wel wat duurders rond s8 S AMG coupe en duurder

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

20. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Leuk allemaal, maar da's nog geen Skoda hé. :D

cortrans en Cordoba vinden dit leuk.

Deel deze pagina