RS weer terecht en de verdere zoektocht

edero

Forumguru
Anders wordt de auto niet onder verdachte omstandigheden gerapporteerd bij de politie..
Vlgs mij was hij onder verdachte omstandigheden gesignaleerd... (al zal het dan ook gerapporteerd zijn :jaja:)
Hoe dan ook, vindt het een vage omschrijving. wat voor de één verdacht is, kan voor de ander normaal zijn.
Tegenwoordig lijkt het hoe opvallender je bezig bent :tegek:, hoe minder verdacht het overkomt :angel:
 

Joske

Forumguru
Dit is balen zeg!! Pffff... zou er niet aan willen denken dat zoiets hier gebeurt :mad:

Hopelijk komt de auto nog terug terecht!
 

B.Stuurder

Forumguru
Iets waar (althans nu nog) minder op wordt gelet... :pardon:


Mocht ik ooit besluiten om toch een superpotente Audi of Skoda aan te schaffen (kleine kans, maar toch), dan zou ik er extra geld voor over hebben om hem optisch "terug te tunen" tot de simpelst mogelijke brave-huisvader-versie...

Nou ja, jonge gasten met petjes (toch wel het type dat overvallen pleegt etc.) die vallen minder op in een Skoda RS dan in een dikke Audi of BMW denk ik dan.
 

Spector

Forumguru
damn, naast een navilock dan ook nog een stuurslot en ketting aanschaffen??? Ik zou gek worden...
Lijkt mij niet dat er voor het oostblok gejat is, rijden er zat bij onze oosterburen die misschien wel net zo makkelijk te traceren zijn. Maar dat is gissen... Ik hoop voor je dat de verzekering coulant is voor je met oog op de dagwaarde en dergelijke.
 

Spector

Forumguru
Is dat googlekaartje dat hier ooit eens rondging eigenlijk van het forum/internet verwijderd? Daarop kon je aangeven waar ongeveer je woont / rijdt met je auto... Is achteraf gezien ook wel eenvoudig om te achterhalen...
 

cortrans

Forumguru
zo dan, klote om te lezen (en nog meer om mee te maken). Sorry dat ik soms op de "like" knop gedrukt heb, niet dat ik het leuk vind natuurlijk dat de RS gestolen is, maar om de tekst.
Uiteraard gedeeld op de FB pagina van mijn vrouw (zelf ben ik niet zo hip)
 

Cordoba

Forumguru
Allereerst zwaar balen om zo afscheid te nemen van de 'blauwe', sterkte.

Nee, maar wie denkt er nu aan diefstal...
Dat gebeurt dus vrij regelmatig, op het Seat-forum is het een aantal jaren terug meerdere keren vrij kort achter elkaar gebeurd: auto te koop gezet op MP, en binnen 2 weken na het verschijnen van de advertentie was de auto 'verdwenen'. Omgeving waar een auto makkelijk terug gevonden kan worden a.d. hand van marktplaatslocatie, lijkt inderdaad een rol te spelen. Regio Zutphen is bijvoorbeeld voor een eventuele koper exact genoeg, maar knap lastig zoeken naar een bepaalde auto.
 

leon-cupra

Forumguru
Nooit leuk. Hopelijk goed verzekerd.

Al had je de locatie verwijderd op marktplaats, dan hadden ze wel even gebeld. Prépaid kaartje en je bent ook anoniem. Weinig aan te doen.. Als ze hem moeten hebben, ben je hem zowiezo kwijt. Op een ander forum iemand op dezelfde wijze een megane RS gestolen. Te koop gezet en paar dagen later gestolen.

En je wagen verder beveiligen, kzou het nooit doen. All risk verzekeren is de boodschap. Kzou niet graag hebben dat ze de sleutels komen opeisen als ik in mijn bed lig. Denk dat je daar grotere trauma's aan overhoudt, dan wanneer de wagen gewoon van je oprit is gestolen.
 

Thokozanoah

Forumguru
Iedereen bedankt voor de steun, berichtjes en delen op FB. Natuurlijk is het klote en baal ik dat de RS op deze wijze is ontvreemd. Maar hopelijk een troost dat de auto goed cq All risk verzekerd is. In mijn beleving had een alarmsysteem niets uitgemaakt, het scheelt alleen in eigen risico. Het is afwachten of de auto wordt teruggevonden, stiekem hoop ik van niet. Ik zit er niet op te wachten om rond te rijden met een auto waar "weet ik wat" mee is gebeurd. Als dit niet het geval is, dan moet ik wachten wat de verzekering doet en dan maar eens goed nadenken wat ik wil. Is het dan nog wel verstandig om een snelle en opzichtige terug te nemen?? Ik ben net zo gecharmeerd van de Golf 7 GTI, maar dat is spek op de kat binden denk ik. Dus misschien wel een onopvallende auto met minder vermogen, maar wel met het comfort. Dus dan wel misschien een standaard SuperB, welke ik overigens ook heel mooi vind..... De toekomst zal het uitwijzen!?
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Zou voor een dacia duster gaan, weet je bijna zeker dat men er van af blijft...
Was maandag nog in Vorden , maar niet gezien dus dorp is toch nog wel wat groter zodat je naar een opvallende RS moet zoeken.

Maar blijft KL#T# en hoe goed je ook verzekerd bent, het kost je altijd weer geld dat je nou net wilde uitgeven aan bv een kratje bier of meer....

Sterkte bij den afhandeling, en ik hoop voor je dat ze hem niet meer vinden !!
Want het zal dan nooit meer je wagen zijn voor het gebeurde
 
Bovenaan Onderaan