leon-cupra
Forumguru
Bij mijn broer roepen zijn kids steevast "alé papa, zet hem nog eens in super-s-rox modus" 

Alles dus mooi meegekregen in de Octavia vRS. Beetje puzzelen, alles mooi stapelen, maar eigenlijk heeft de Octavia nog heel veel ruimte. Zoveel verschilt het niet met een Superb qua koffer. Enigste voordeel met de Superb (toch voor ons met nog twee kindjes in een zitje) is dat je achter de zetels nog een halve koffer had
Dat is nu wel iets minder. Dus volgeladen + fietsendrager met 3 fietsen op weg. Rustig gereden (wat verdomd moeilijk is met een vRS
) en uiteindelijk een mooi verbruik behaald met de vRS (+/- 8L/100km). Eerste keer dat we met een tank meer dan 400km hebben kunnen doen 

Herken ik ! Ik ga plots ook graag nog es iets gaan halen in een winkel. En mijn naftbakken variëren van 350 tot es 1 keer 550 naar Frankrijk.

tot meestal 370km.Had het correcte verbruik nog niet uitgerekend , maar de meeste bakken zijn rond de 11-12L. Eigenlijk voor de rijtrajecten die ik doe nog aanvaardbaar. Af en toe een langere tijd doet het gemiddeld verbruik wel drastisch dalen. Sta gewoon redelijk veel aan het benzinestation omdat de tank redelijk klein is. Mocht gemakkelijk een bak van 50l zijn.Mooie vRS!
Verbruik valt wel wat tegen zo te zien... Maar je zal er dan ook wel plezier aan beleven!![]()

je denkt die rijdt 70 pffff ik steek die Efkes voorbij. Vroeger moest ik dan zien dat ik in de juiste Vitesse zat en dan plankgas stampen maar nu
eigenlijk zo zacht mogelijk voorbij gaan want anders zit je plots 190 te rijden

Bij de meeste ritjes zit er altijd wel eens een stukje kickdown bij 
Alsmede de nodige pecunia en die niet voor evenJe overschreidt zéér snel de limiet "rijbewijs voor even kwijt"![]()

Ach ja, we leven ons enkel uit op de baantjes waar het verantwoord is (en waar ze niet kunnen flitsenAlsmede de nodige pecunia en die niet voor even![]()
). Maar soms is er wel eens een "onbewaakt" moment en als ze er dan staan, tja brute pech en als een echte vent de gevolgen maar aanvaarden.

Zilver of zwart.weet niet welke kleur ze gaan zijn. Ook niet van belang. Je ziet dat toch niet.Welke kleur?
Heb je er meteen maar een paar besteld dan ?Zilver of zwart.weet niet welke kleur ze gaan zijn. Ook niet van belang. Je ziet dat toch niet.