2016 - octavia combi vRS DSG en wat daarna kwam.

leon-cupra

Forumguru
:banghead::banghead: Wat een k*tdag.
Deze voormiddag met mijn halfwakker hoofd tegen een hoge stoeprand gereden. Stukje van 1cm redelijk diep beschadigd en op die extreme velgen valt dit spijtig genoeg redelijk goed op. Uit de band is ook een serieuze lap. Je ziet de versterkingsdraad liggen ... Wordt dus zowiezo een nieuwe band. Velg herstellen lijkt mij dure aangelegenheid en wss niet 100% te herstellen? Dit nog even bezien tot na de winter en dan eventueel nieuwe velg bestellen??

Wordt dus redelijk duur grapje, een pakketje naar de dagbladhandelaar brengen :banghead:

Pff, ego gekrenkt, portemonnaie leeg en tot overmate van ramp paar dagen rond rijden met een "thuiskommertje" (max 80km/u) :banghead::banghead:
 

philippe bakker

Forumguru
:banghead::banghead: Wat een k*tdag.
Deze voormiddag met mijn halfwakker hoofd tegen een hoge stoeprand gereden. Stukje van 1cm redelijk diep beschadigd en op die extreme velgen valt dit spijtig genoeg redelijk goed op. Uit de band is ook een serieuze lap. Je ziet de versterkingsdraad liggen ... Wordt dus zowiezo een nieuwe band. Velg herstellen lijkt mij dure aangelegenheid en wss niet 100% te herstellen? Dit nog even bezien tot na de winter en dan eventueel nieuwe velg bestellen??

Wordt dus redelijk duur grapje, een pakketje naar de dagbladhandelaar brengen :banghead:

Pff, ego gekrenkt, portemonnaie leeg en tot overmate van ramp paar dagen rond rijden met een "thuiskommertje" (max 80km/u) :banghead::banghead:
De vind ik niet leuk knop mankeert hier nog
 

leon-cupra

Forumguru
Maandag mijn broer eens laten navragen bij zijn collega wat een nieuwe velg kost. Heeft wel wat extra korting als skoda-werknemer.
 

Tuner111

Forumguru
ik heb het ook al hoor. heb eens moeten uitwijken voor iemand die recht op me afkwam. het was dat of heel de wagen keuze snel gemaakt...

maar volgende zomer ga ik een andere velg kopen :)
 

Tuner111

Forumguru
had eens prijs gevraagd voor het te maken. zou op 130 euro komen per velg. en aangezien je kleurverschil hebt moet de andere velg van de zelfde kan ook gedaan worden dus zou dit op 260 euro gekomen zijn. Dermee dat een nieuwe dan voor me een betere optie lijkt
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb dat ook gehad met de 18" op de Mondeo. Er lag sneeuw waardoor ik een stoeprand niet zag. Velg moest toch vernieuwd worden. Repareren is meestal niet zo nuttig, alleen als je zeldzame velgen hebt.
 
Bovenaan Onderaan